علی هاشمی تا المپیک جراحی نمی گردد، سهراب مرادی وزنه سنگین نمی زند

به گزارش بلاگ پو، با توجه به اینکه علی هاشمی یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است، مینیسک پاره زانویش را پیش از المپیک جراحی نخواهد کرد.

علی هاشمی تا المپیک جراحی نمی گردد، سهراب مرادی وزنه سنگین نمی زند

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی وزنه برداری این روزها برای شرکت در مسابقه گزینشی قطر کاپ در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.

علی هاشمی نیز یکی از نفرات حاضر در این اردوست. او که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی است، با وجود پارگی مینیسک، تمریناتش را ادامه می دهد.

دکتر داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در این خصوص به خبرنگاران گفت: اگر به زانوی علی هاشمی دست بزنیم، او دیگر به المپیک نخواهد رسید. نمی گردد فعلا کاری کرد و هاشمی باید مدارا کند چون یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک است.

این درحالی است که سهراب مرادی بعد از جراحی که در آلمان روی کتفش انجام داد، یک بار دیگر برای ویزیت در مجموعه درمانی هانوفر حاضر شد و سپس در مسابقات گزینشی سوئیس روی تخته رفت تا بتواند در راه کسب سهمیه المپیک، امتیاز این مرحله را به دست آورد.

او با توجه به اینکه قرار نیست در قطرکاپ وزنه بزند و محتمل است میدان بعدی او جام فجر باشد، این روزها وزنه سنگین نمی زند، اما در تهران و اصفهان تمریناتش را دنبال می نماید. به گفته دکتر باقری، در خصوص اینکه سهراب مرادی در جام فجر وزنه بزند یا نه، کادرفنی تیم ملی تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17908

به "علی هاشمی تا المپیک جراحی نمی گردد، سهراب مرادی وزنه سنگین نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی هاشمی تا المپیک جراحی نمی گردد، سهراب مرادی وزنه سنگین نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید