عمادی: زیر بار فشار مدیران جوان و بی تجربه برای اعزام های غیرضروری نمی روم، بدنه کادرفنی جودو تغییر می نماید

به گزارش بلاگ پو، عمادی، سرپرست فدراسیون جودو گفت: تا زمانی که به عنوان سرپرست در این فدراسیون هستم به هیچ وجه زیر بار تبلیغات و فشارهای بعضی مدیران جوان و بی تجربه نمی روم و اجازه انجام سفر های غیر ضروری را نمی دهم.

عمادی: زیر بار فشار مدیران جوان و بی تجربه برای اعزام های غیرضروری نمی روم، بدنه کادرفنی جودو تغییر می نماید

محمد رضا عمادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با انتقاد از صحبت های اخیر مدیر سازمان تیم های ملی گفت: از سال 2009 فدراسیون دنیای جودو با آنالیز دقیق، در هر سال 10 رویداد شامل گرندپری، گرنداسلم و یک دوره مسابقه رسمی قاره ای را به عنوان مسابقاتی گفت که دارای امتیاز و رنکینگ هستند. ضرورت حضور ما در این رویدادها بر هیچ کس پوشیده نیست اما نکته جالب اینجاست که دوستان بر این باورند که برای کسب آمادگی جهت حضور در این مسابقات صرفا باید در بیرون از کشور تمرینات را دنبال نمایند.

وی ادامه داد: 3 ملی پوش پر امید ما که به نوعی امید اول مدال آوری هستند و در یک سال اخیر نیز پیروز به کسب مدال های آسیایی و دنیای شدند، شاید در مجموع 10 سال است که در اردوهای تیم ملی هستند. سوال من این است که آیا در طول این سال ها این نفرات در بیرون از کشور تمرین کردند؟! چرا وقتی ما در پایتخت کشور حتی یک باشگاه تجهیز شده جودو نداریم باید 150 میلیون تومان هزینه کنیم تا چند نفر به ازبکستان بروند و تمرین نمایند؟! در شرایطی که هیچ ضرورتی برای حضور در این کمپ تمرینی وجود ندارد. سرپرست فدراسیون جودو تاکید نمود: دوستان می گویند کمپ تمرینی آلمان هزینه ای ندارند و خوابگاه و غذا بر عهده میزبان است اما هیچ توجهی به این موضوع ندارند که تنها هزینه پرواز و پول تو جیبی 12 نفری که قصد سفر به این کشور را دارند، تقریبا 130 میلیون تومان می گردد. واقعا کار عاقلانه ای است که به جای تجهیز سالن ها این هزینه را صرف کنیم؟ نکته جالب اینجاست که مدیر تیم های ملی حتی از برنامه های تیم های زیر مجموعه اش اطلاع ندارد. تیم نوجوانان در حال حاضر در شمال کشور مشغول تمرین است و بازیکنان تیم بزرگسالان نیز مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو دارند و در این شرایط توقع اعزام به آلمان وجود دارد. عمادی گفت: جای تعجب است که دوستان فکر می نمایند تنها اردوهای برون مرزی یا مربیان خارجی هستند که می توانند به رشد فنی بازیکنان تیم های ملی یاری کند. ما در داخل کشور مربیانی داریم که در سطح آسیا مطرح هستند اما اصلا از آنها استفاده نمی گردد. آیا کشتی گیری که از جویبار قهرمان دنیا شده دائما در اردوهای برون مرزی بوده است؟ جای تعجب است که مدیر تیم های ملی که خود سابقه قهرمانی دارد مسائل را اینگونه مطرح می نماید و اصرار دارد که در این شرایط بد کشور هزینه های اینچنینی برای سفرهای غیر ضروری صرف گردد.

وی یادآور شد: به طور مثال مگر در جودوی کم بینایان که در امسال 2 مدال دنیای و چندین مدال آسیایی کسب شده، نفرات دائما در بیرون ایران تمرین نموده اند؟ آیا حاج یوسف زاده که مسئولیت این تیم را بر عهده دارد سعی دارد دائما تمرینات را در بیرون کشور دنبال کند؟ آنها با استفاده از ظرفیت داخلی پیروز شدند به این عناوین دست پیدا نمایند. موضوعی که بعضی آقایان اصلا حاضر نیستند در موردش فکر نمایند. سرپرست فدراسیون جودو در مورد شرایط اقتصادی فدراسیون مطرح نمود: یک میلیارد و ششصد میلیون تومان اقتصادیات معوقه فدراسیون است که اگر تدبیر وزیر محترم ورزش و جوانان نبود همین حالا حساب های فدراسیون بسته شده بود و آقایان در تیم های ملی حتی نمی توانستند حقوق مربیان داخلی شان را بدهند چه برسد به مربی خارجی. اینکه هزینه مربی خارجی را فدراسیون دنیای تامین می نماید درست است اما باید به اقتصادیات حقوق آنها نیز توجه گردد. به صورت کلی بصورت شفاف اعلام می کنم تا زمانی که به عنوان سرپرست در این فدراسیون هستم به هیچ وجه زیر بار تبلیغات و فشارهای بعضی مدیران جوان و بی تجربه نمی روم و اجازه انجام سفر های غیر ضروری را نخواهم داد. عمادی توضیح داد: وقتی رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط فعلی تاکید می نمایند که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید و واقعا شرایط پایگا های قهرمانی کشور در استان های مختلف خوب است چرا دوستان دائما به فکر اعزام هستند. بارها همین آقایان به اوضاع بد سالن شهید کبگانیان اشاره کردند ولی به هیچ وجه حاضر نبودند برنامه های غیر ضروری را برای تجهیز این سالن و سالن های دیگر منتفی نمایند. با برنامه ریزی های انجام شده و با کار شبانه روزی شرایط این سالن و خوابگاه و بخش های مختلف آن تا چند روز آینده کاملا ایده آل خواهد شد و از این پس می توانیم استفاده بهتری از این مجموعه داشته باشیم. سرپرست فدراسیون جودو در مورد احتمال تغیرات فنی در کادرفنی تیم ملی جودو گفت: با توجه به شرایط و بعضی مسائل قصد تغییرات در بدنه تیم های ملی وجود دارد و این موضوع در کمیته تخصصی آنالیز خواهد شد. قطعا به دنبال تقویت و استفاده از نیروهای متخصص و متهعد خواهیم بود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4098

به "عمادی: زیر بار فشار مدیران جوان و بی تجربه برای اعزام های غیرضروری نمی روم، بدنه کادرفنی جودو تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمادی: زیر بار فشار مدیران جوان و بی تجربه برای اعزام های غیرضروری نمی روم، بدنه کادرفنی جودو تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید