عکس ، این خانه تسخیر شده منتظر آخرالزمان زامبی ها است!

به گزارش بلاگ پو، در بخش جنوبی ایسلند، چند جزیره کوچک وجود دارد که بیشتر آنها خالی از جمعیت هستند، اما یکی از آنها برجسته است.

عکس ، این خانه تسخیر شده منتظر آخرالزمان زامبی ها است!

نگارعلی- جزیره کوچکی به نام Elliðaey در قرن بیست و یکم به علت خانه ای خلوت که در وسط آن واقع شده است به معروفیت رسید. اگر به سن کافی رسیده اید، حتما با تصویری از خانه ای دورافتاده در جزیره ای خلوت روبرو شده اید، بسیاری از مردم هنوز فکر می نمایند که این خانه فتوشاپ شده است.

بیشتر بخوانید:

گزارش جنجالی همشهری از تعقیب یک بشقاب پرنده به وسیله جنگنده های ارتش در آسمان تهران !

این کراس اوور 2 میلیارد تومانی نو بازار خودروی ایران/ عکس

این خانه در دهه 1930 به وسیله پنج خانواده ساخته شد که به طور دائم در جزیره زندگی می کردند و با شکار پرندگان و ماهیگیری زنده می ماندند. اطلاعات زیادی در خصوص خانواده هایی که در قرن بیستم در آنجا زندگی می کردند، در دست نیست، اما مطمئناً آنها دوست نداشتند با افراد خارجی ارتباط برقرار نمایند.

این جزایر همواره به عنوان زیبایی ایسلند دیده می شوند، اما از آنجایی که خالی از پوشش گیاهی یا سایر معماری های طبیعی جالب هستند، کاوشگران وقت خود را برای کاوش در این سرزمین ها تلف نمی کردند. تصویر اصلی که در اینترنت می چرخد جزیره را بسیار کوچک جلوه می دهد. اما این حتی نیمی از جزیره نیست.

کل جزیره حدود (0.4 کیلومتر مربع) وسعت دارد و تنها حیات وحشی که در آن نگهداری می گردد یک نوع پرنده شمالی به نام پافین است که بسیار خوشمزه است. به همین علت است که در دهه 1990 خانه خالی به وسیله شکارچیان محلی مورد استفاده نهاده شد و آنها فقط چند روز تا خاتمه شکار می ماندند و به نوعی خانه را به یک کلبه شکار تبدیل می کردند.

این خانه نه برق دارد و نه آب لوله کشی، اما سیستم پیچیده ای دارد که باران را جمع آوری می نماید که می توان از آن برای نوشیدن یا شستشو استفاده کرد. خانه با وجود قدیمی بودن و عدم نگهداری از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

در خصوص این خانه دورافتاده و جزیره ای که در آن واقع شده است، باورهای غلط بسیاری وجود دارد. از داستان های مختلف در خصوص تسخیر شدن آن گرفته تا خانه میلیاردری که منتظر آخرالزمان زامبی است. یکی از تصورات غلطی که در واقع به وسیله خارجی ها منتشر شد این بود که این خانه متعلق به بیورک، خواننده مشهور ایسلندی است.

این تصور غلط در واقع در سال 2000 آغاز شد، زمانی که دیوید اودسون، نخست وزیر معاصر ایسلند، در یکی از سخنرانی های عمومی خود گفت که به بیورک اجازه می دهد به صورت رایگان در جزیره زندگی کند. علیرغم همه اینها، خواننده مشهور هرگز جزیره و خانه روی آن را خریداری نکرد، بنابراین هیچ ارتباطی وجود ندارد.

این جزیره و همینطور خانه هنوز مورد استفاده شکارچیان و ماهیگیران است، اما هرکسی می تواند بدون هیچ هزینه ای از جزیره بازدید کند و حتی برای چند روز در آنجا زندگی کند.

منبع: هیستوری آف یستردی

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69821

به "عکس ، این خانه تسخیر شده منتظر آخرالزمان زامبی ها است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این خانه تسخیر شده منتظر آخرالزمان زامبی ها است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید