عکس های نو دیوار پوش طرح آجر برای دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش بلاگ پو، اتاق خواب محلی برای استراحت و انرژی گرفتن است اما معمولا به تزیین آن خصوصا دیوار اتاق چندان توجهی نمی گردد، دیوار پوش طرح آجر می تواند یکی از برترین گزینه ها برای آوردن حسی گرم و دنج به دکوراسیون اتاق خواب باشد. نهایت تزیینی که بیشتر ما برای اتاق خواب خود انجام می دهیم نصب کاغذ دیواری ساده، یا رنگی ساده بروی دیوارها است و خیلی کم پیش می آید از دیوارپوش های بافت دار و طرح دار مثلا دیوارپوش های پارچه ای مخملی یا دیوارپوش های سنگی و آجری استفاده کنیم. با استفاده از چنین موادی می توانید ظاهری بسیار زیبا و تکرار نشدنی به دکوراسیون اتاق خود بدهید. در این بین دیوارپوش های آجری هم اکنون هواداران بسیاری پیدا نموده طوری که در سرتاسر دنیا حتی مدرن ترین خانه های خارجی هم از چنین دیوارپوش هایی استفاده می نمایند. خوبی دیوار پوش طرح آجر ، تنوع زیاد آن است. بعضی دیوارپوش ها طرحی صاف و ساده دارند، بعضی بیرون زده و اندکی ناهموارند، همچنین می توانید این دیوارها را رنگ بزنید تا به سلیقه شما نزدیک تر شوند. در ادامه به معرفی طرح های متفاوت دیوارهای آجری می پردازیم.

عکس های نو دیوار پوش طرح آجر برای دکوراسیون اتاق خواب

اگر آنقدر خوش شانس هستید که دیواری آجری در اتاق خوابتان دارید که با ترمیم اندک یا یک رنگ ساده می توانید دوباره جلایی تازه به دیوار خود بدهید اما اگر همچین دیواری در خانه ندارید و از طرفی نمی توانید برای آن هزینه کنید، یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر پیش روی شما خواهد بود. روکش های نازک طرح آجر ظاهری بسیار شبیه به آجرهای طبیعی ایجاد می نمایند و اگر دست روی آنها نگذارید بسیار سخت متوجه مصنوعی بودن آنها می شوید. این روکش های نازک به راحتی به دیوار می چسبند و به همان راحتی هم از دیوار جدا می شوند.

همانطور که اشاره شد دیوارهای آجری طرح های بسیار متنوعی دارند. در مدل زیر شکل ابتدایی نوعی دیوار آجری را نشان می دهد که سطح ناهموار و اندکی کهنه دارد. مشاهده می کنید که حتی بعضی آجرها شکسته و ناکامل هستند، همین ظاهر ناکامل آجرها، دیوار را مجذوب کننده نشان داده است. برای اینکه تم اتاق خیلی روشن نشود، آجرها رنگی زغالی دارند و قسمت بالایی آن هم طرح خیلی جالبی از رنگ قهوه ای در حال ریزش نقاشی شده است. اتاق دوم هم به صورت نیمه تمام، قسمتی از دیوار پشت تخت خواب را با دیوار پوش طرح آجری، به رنگ خاکستری تیره پوشانده است.

اگر آجرهای دیوار را به رنگ خودشان باقی بگذارید حسی طبیعی تر و لطیف تر در اتاق ایجاد می نمایند اما برای دکوراسیون های مدرن و فضاهای کوچک شاید چندان مناسب نباشد خصوصا فضاهای کوچک که احتیاج زیادی به روشنایی دارند. اگر چنین شرایطی دارید اصلا لازم نیست نگران باشید چرا که دیوارهای آجری هم به خوبی رنگ را به خود می گیرند. شکل زیر یک نمونه جالب دکوراسیون تماما سفید اتاق خواب را نشان می دهد که در آن حتی آجرها به رنگ سفید در آمده اند. برای ایجاد اندکی تضاد و کنتراست، روتختی و لامپ های آویز سقف، به رنگ تیره انتخاب شده اند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

استفاده از دیوارهای آجری در خانه های مدرن

زیباترین طرح های دیوار آجری در آشپزخانه مدرن و کلاسیک

دیوار آجری در حمام / 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت

مدل های نو کفپوش آجری حیاط و پاسیو منزل در شکل های مختلف

اما در طرف مقابل اگر اتاقتان فضای بزرگی دارد و از نورپردازی مناسبی بهره می برد، آنوقت برترین انتخاب برای شما رنگ قرمز خود آجر خواهد بود. اگر دکوراسیونی مدرن دارید، برای مثال تخت خواب ساده و بدون طرح است، رنگ گرم دیوار آجری فضا را بشدت زیبا، خواستنی و آرامش بخش نشان می دهد. اگر رنگ قرمز را با تخت و روتختی سفید ترکیب کنید، ظاهری بسیار تازه و پر انرژی در اتاق خواب بوجود آورده اید که هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده بنظر نخواهد رسید. دیوار پوش طرح آجر قرمز همواره کلاسیک و گرم باقی خواهد ماند.

دیوار پوش طرح آجر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53325

به "عکس های نو دیوار پوش طرح آجر برای دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های نو دیوار پوش طرح آجر برای دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید