عینک های هوشمند فیس بوک و ری، بن

به گزارش بلاگ پو، خاتمه پس از انتشار شایعات متعدد در ماه های اخیر، فیس بوک Facebook و شرکت مشهور عینک سازی ری-بن Ray-Ban، در یک همکاری مشترک، عینک های هوشمند میان رده ای با نام Ray-Ban Stories را راه اندازی نموده اند که که به یک دوربین فیلمبرداری با دو لنز مجهز شده اند.

عینک های هوشمند فیس بوک و ری، بن

به گزارش خبرنگاران، بالاخره عینک های هوشمند فیس بوک و ری-بن، با نام Ray-Ban Stories به طور رسمی روانه بازار شدند و در نهایت ما توانستیم که بفهمیم این نخستین حاصل همکاری مشترک این دو برند مشهور، یک محصول میان رده خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر انتظار یک شگفتی در زمینه شیشه های این عینک ها تازه را دارید، باید بگوییم که انتظار بی فایده ای خواهد بود و این شیشه ها از قابلیت واقعیت افزوده AR برخوردار نخواهند بود. در عوض، شما با سفارش Ray-Ban Stories عینک های شیک و سازگار با نسخه ای تهیه می کنید که یک دوربین فیلمبرداری با دو لنز را در بر می گیرد.

عینک هایی که Ray-Ban Stories نامیده می شوند، به غیر از موضوع بسته بندی، ارتباط چندانی با مارک معروف فیس بوک ندارند و به نظر می رسد هیچ نشان دیگری از مارک Facebook در محصول به غیر از روی جعبه وجود ندارد. با این حال، این عینک های هوشمند تازه قبلاً به اسم یک افزودنی عالی برای محصولات رو به رشد فیس بوک مطرح شده بودند که فلسفه طراحی فیس بوک را با رکورد فراوری عالی برند Ray-Ban ترکیب نموده بودند تا دستگاه هایی با عملکرد و ویژگی های خاص فراوری نمایند.

اما حالا با عرضه این عینک های تازه، معین شد که این اولین کار مشترک این دو برند معروف، یک محصول بالارده با ویژگی های آینده نگرانه نیست بلکه احتمالا یک محک اولیه برای آنالیز افق یک همکاری مشترک است. همانطور که قبلاً مدیرعامل فیس بوک اعلام نموده بود، عینک های هوشمند تازه ممکن است یک پیشنهاد متوسط باشند، اما مقدمه ای خواهد بود که در آینده نزدیک ما را به سمت واقعیت افزوده کامل می برد. به عبرات دیگر مدل های پیشرفته تری وجود خواهند داشت که از قبل با اعتبار و قابلیت AR مدرن تر در دست تهیه هستند.

بر اساس گزارش های رسمی، عینک های هوشمند Ray-Ban Stories در سه گزینه Wayfarer، Meteor و Round ارائه می گردد. خریداران بعلاوه می توانند نوع لنز های مورد نظر خود را با گزینه هایی از عینک آفتابی، لنز های شفاف تا لنز های نسخه ای انتخاب نمایند. همه آن ها مجهز به دوربین دوگانه 5 مگاپیکسلی هستند که می تواند حداکثر 500 عکس و بیش از سی کلیپ ویدیویی 30 ثانیه ای را ثبت کند. باتری این دوربین ها به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد و در یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد. شارژ کامل هم می تواند تا 6 ساعت دوام بیاورد.

عینک های هوشمند Ray-Ban Stories دارای برچسب قیمت 299 دلار است و از روز پنجشنبه 9 سپتامبر (18 شهریور ماه) به وسیله فروشگاه های زنجیره ای Ray-Ban و بعلاوه وب سایت Ray-Ban به فروش می رسد. این عینک ها بعلاوه در فروشگاه های خرده فروشی Luxottica از جمله Sunglass Hut و Lens Crafters از تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) در دسترس خواهند بود. به گزارش خبرنگاران، اندرو باسورث، نایب رئیس آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک در بیانیه ای شرح داد که عینک های Ray-Ban به گونه ای طراحی شده است که به مردم یاری می نماید تا در لحظه زندگی نمایند و با افرادی که با آن ها هستند و افرادی که آرزو می نمایند با آن ها باشند ارتباط برقرار نمایند. به نظر می رسد این عینک ها هوشمند تازه با استقبال خوبی در بازار ها روبرو گردد و همین موضوع هم می تواند زمینه را برای فراوری نسخه های بسیار مدرن تری از این عینک ها، فراهم سازد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54025

به "عینک های هوشمند فیس بوک و ری، بن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک های هوشمند فیس بوک و ری، بن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید