فاکسکان فراوری آیفون در هند را افزایش می دهد

به گزارش بلاگ پو، شرکت های فراوریکننده گوشی بدنبال افزایش فعالیت های خود در هند هستند و ظاهرا شرکت تایوانی فاکسکان نیز با سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری بدنبال افزایش فراوری آیفون در این کشور است.

فاکسکان فراوری آیفون در هند را افزایش می دهد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

در ماه های گذشته جنگ تجاری میان دولت پکن و واشنگتن افزایش پیدا نموده که دود آن به چشم برندهای آمریکایی و چینی می رود. به همین دلیل اپل به آرامی و در سکوت خبری بدنبال انتقال بخشی از خط فراوری خود از چین به کشور هند است، البته علاوه بر جنگ تجاری، شیوع کرونا نیز در این تصمیمات نقش داشته است. در کنار اپل،ال جی نیز بدنبال افزایش فراوریات خود در این کشور است.

رویترز اخیرا در گزارشی به نقل از منابع مطلع خبر از این داده که اپل از فراورینمایندگان درخواست نموده که فراوریات خود را از چین خارج نمایند:

اپل از فراورینمایندگان خود شدیدا درخواست می نماید که بخشی از خط فراوری خود را از کشور چین خارج نمایند.

با وجود انتشار گزارش ها مبنی بر انتقال بخشی از خط فراوری فاکسکان به کشور هند، این شرکت و همچنین اپل واکنشی نسبت به آن از خود نشان نداده اند. در حال حاضر فاکسکان در حال فراوری آیفون XR در کارخانه Sriperumbur در 50 کیلومتری غرب شهر چنای است و گفته شده این شرکت خواهان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری در این کارخانه طی سه سال آینده است.

بعضی از مدل های آیفون که هم اکنون توسط فاکسکان در چین به فراوری می رسند نیز در آینده در هند ساخته خواهند شد، البته هنوز صحبت ها درباره این مدل ها نهایی نشده، بنابراین منابع از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری نموده اند.

سازنده تایوانی گوشی های اپل با برنامه جدید خود 6000 فرصت شغلی جدید در تامیل نادو، ایالتی که کارخانه Sriperumbur در آن قرار گرفته، ایجاد خواهد نمود. این شرکت علاوه بر اپل، مشغول فراوری گوشی های شیائومی و برندهای دیگر در کشور هند است که کارخانه آن در ایالت جنوبی آندرا پرادش قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت ماه گذشته از افزایش سرمایه گذاری در هند اطلاع داد، البته جزئیاتی پیرامون آن منتشر نکرد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 18 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30135

به "فاکسکان فراوری آیفون در هند را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکسکان فراوری آیفون در هند را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید