فنونی زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند، شانس پیروزی پرسپولیس در دربی 60 به 40 است

به گزارش بلاگ پو، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که وقتی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان در ترکیب تیم حضور دارد، بازیکنان دیگر نباید به داور اعتراض کنند.

فنونی زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند، شانس پیروزی پرسپولیس در دربی 60 به 40 است

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: بی انگیزگی تاثیر زیادی روی بازی شاگردان گل محمدی گذاشته است. با توجه به اینکه سرخپوشان 4 هفته زودتر قهرمانی شان را مسجل کردند در بازی ها بی تفاوت ظاهر می شوند.

وی ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس با توجه به مسابقات آینده و بازی هایی که در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند، مجبورند که از نفرات اصلی در بازی های باقی مانده لیگ استفاده کنند و بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارند. سرخپوشان باید هفته آینده در دربی حذفی بازی کنند و شهریور ماه هم در آسیا با حریفان رقابت کنند، به همین دلیل مربیان این تیم نمی توانند خیلی ریسک کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نفرات جوان تیم نمی توانند جایگزین بازیکنان بی انگیزه شوند؟ شرح داد: گل محمدی همانطور که می خواهد نفرات اصلی را در شرایط بازی نگه دارد، باید به تناوب از جوانان هم استفاده کند تا آنها محک جدی بخورند. هیچ اشکالی نداشت که مقابل گل گهر از ابتدا سعید حسین پور بازی می کرد و کمال کامیابی نیا یا احمد نوراللهی استراحت می کردند. با این کار بازیکنان نیمکت نشین هم آمادگی نسبی شان حفظ می شود و در مواقع لزوم می توانند کمک حال تیم باشند.

فنونی زاده با انتقاد از صحبت بیش از اندازه بازیکنان با داور گفت: بازیکنان در طول بازی خیلی به داور اعتراض می کنند در صورتی که در حضور سیدجلال حسینی نباید چنین کاری را انجام دهند. کاپیتان پرسپولیس خودش در تمام صحنه ها حضور دارد و می تواند با داور صحبت کند. اگر بازیکنان ایرانی چنین رفتارهایی را در بازی های آسیایی انجام دهند، دیگر داوران خارجی با آنها مماشات نمی کنند و بلافاصله کارت زرد یا قرمز را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در بازی مقابل گل گهر، کمال کامیابی نیا نباید در دقیقه 15 در وسط زمین آن تکل را بزند که با کارت قرمز داور روبرو شود، هر چند که به عقیده من حرکت کمال اخراج نداشت. در صحنه ای دیگر که شجاع خلیل زاده خطا کرد که مستحق دریافت کارت زرد دوم بود ولی چون داور قبل از آن به او به خاطر اعتراضش کارت زرد داده بود ملاحظه او را کرد وگرنه پرسپولیس باید 9 نفره بازی را ادامه می داد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص دربی حذفی گفت: من به شخصه دوست داشتم دربی حذفی در فینال برگزار می شد. دربی همیشه در هر وضعیتی حساسیت خاص خودش را خواهد داشت. بازیکنان این بازی را طور دیگری به آن نگاه می کنند. سرخپوشان هم متفاوت از سایر مسابقاتی که در لیگ انجام دادند مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. شاگردان گل محمدی اگر با انگیزه ای که تا قبل از مسجل شدن قهرمانی شان بازی کردند، مقابل استقلال ظاهر شوند شانس پیروزی آنها در دربی 60 به 40 است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32254

به "فنونی زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند، شانس پیروزی پرسپولیس در دربی 60 به 40 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند، شانس پیروزی پرسپولیس در دربی 60 به 40 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید