فوتبالیست کردن نوه ها تفریح جدید پدر بزرگ های فوتبال ایران!

به گزارش بلاگ پو، بعد از تجربه معرفی محمد، خود علی پروین به این نکته پی برد که اهدای این فرصت ها به فرزند، لزوماً دلیل بر موفقیت نیست.

فوتبالیست کردن نوه ها تفریح جدید پدر بزرگ های فوتبال ایران!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی پروین راستای را که یکبار پیش از این با پسرش محمد، آزموده و به اشتباه بودن آن پی برده، بار دیگر با نوه اش والارضا می آزماید. هنوز مشخص نیست استعداد والارضا در فوتبال چه اندازه است؟ پشتکارش چقدر است و تا چه اندازه می تواند از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته استفاده کند. یک واقعیت اما درباره او صادق است؛ اینکه فرصتی غیرمتعارف در اختیارش قرار گرفته است.

این همان فرصتی است که برای والارضا و والارضاها ممکن است به گشوده شدن درها و رسیدن به موفقیت منجر شود و یا این راستا هموار و موقعیت دم دست، به تنبلی و کاهلی بیانجامد. برای محمد پروین اما به رغم استعدادی که در فوتبال داشت، منجر به موفقیت بزرگی نشد.

علی پروین، همان سال ها درباره پسرش که خیلی زود تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت، این طور گفته بود: زمانی که در این فوتبال بازی می کرد تمام دردسرش برای من بود و محمد در زیر سایه من از بین رفت. شاید بهتر است بگویم محمد اصلا فوتبالیست نبود تا خیال آقایان راحت شود. با این کار، محمد زندگی راحتی برای خود در پیش گرفته و دیگر غصه نمی خورد و درگیری ندارد و من هم هر روز صبح با دلشوره بیدار نمی شوم.

نکته جالب تر اینکه همان زمان، بعد از تجربه معرفی محمد، خود علی پروین به این نکته پی برد که اهدای این فرصت ها به فرزند، لزوماً دلیل بر موفقیت نیست: من اگر علی پروین شدم کسی بالای سرم نبود و از پایه شروع کردم و بالا آمدم تا شدم علی پروین اما محمد زیر سایه من از بین رفت و فوتبال زده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38753

به "فوتبالیست کردن نوه ها تفریح جدید پدر بزرگ های فوتبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبالیست کردن نوه ها تفریح جدید پدر بزرگ های فوتبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید