فیلم های بخش رقابتی سن سباستین 2019 معرفی شدند، جیمز فرانکو در صف

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم سن سباستین 2019 اسامی فیلم های حاضر در بخش رقابتی برای دریافت صدف طلایی این جشنواره را معرفی کرد.

فیلم های بخش رقابتی سن سباستین 2019 معرفی شدند، جیمز فرانکو در صف

زیروویل از جیمز فرانکو، و پرنده ها فرود آمدند ساخته لویی آرشامبو و مرگ می آید و چشمانت را می گیرد ساخته خوزه لوییس تورِس لیوا از جمله فیلم هایی هستند که برای دریافت صدف طلای سن سباستین سال جاری رقابت می نمایند.

این جشنواره سینمایی دیروز (آدینه) فیلم تالاسو ساخته گیوم نیکلو، آدیشن ساخته اینا وایز، یک مرد سیاه سیاه ساخته آدیخان یرژانوف و نیروی کار ساخته دیوید زونانا را نیز در ردیف فیلم های حاضر این دوره اعلام نمود.

این 7 فیلم به 3 فیلم اسپانیایی حاضر در این دوره افزوده شدند که شامل زمانی در جنگ ساخته آلخاندرو آمِنابار، سنگر بی انتها ساخته آیتور آرجی، جان گارانو و خوزه ماری ژوناگا و دختر یک سارق ساخته بلن فونِس هستند.

در بخش خارج از رقابتی نیز بازندگان قهرمان با بازی ریکاردو دارین که اکران ویژه خواهد شد در کنار هفده ساخته دنیل سانچز-آروالو به عنوان اولین فیلم نت فلیکس در این مجموعه معرفی گردیده اند.

جیمز فرانکو پس از آن که سال 2017 برای بازی در هنرمند فاجعه برنده صدف طلایی سن سباستین شد، سال جاری با فیلم کمدی درام زیروویل که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته استیو اریکسون ساخته شده، راهی این جشنواره شده است. فرانکو، مگان فاکس، ست روگن و ویل فارل بازیگران این فیلم هستند.

فیلم لویی آرشامبو کانادایی با عنوان و پرنده ها فرود آمدند نیز با اقتباس از رمانی نوشته جوسلین سوسیه ساخته شده که درباره سه فرد مسن منزوی است که در اعماق جنگل زندگی می نمایند و در حالی که بارانی شدید می بارد، با وارد شدن دو غریبه زندگی آنها دچار تغییر می گردد. این سومین فیلم بلند کارگردانی است که با خانواده برنده جایزه تورنتو 2005 برای اولین فیلم بلند یک کارگردان شده و به بخش رقابتی لوکارنو راه یافته بود. او با فیلم دومش گابریله نیز جایزه مخاطبان لوکارنو 2013 را برد و از سوی کانادا برای اسکار خارجی زبان معرفی گردید.

مرگ می آید و چشمانت را می گیرد یکی از پروژه های پنجمین دوره ساخت مشترک در سن سباستین 2016 بود که با بازی آمپارو نوگوئرا و جویتا فیگوئرا ساخته شده است. تورس لیوا کارگردان این فیلم است.

در کمدی تالاسو ساخته گیوم نیکلو، میشل اولبک نویسنده مشهور فرانسوی و ژرار دو پاردیو یکدیگر را در مرکز تراپی کنار دریا در کوبورگ ملاقات می نمایند. این دو سعی دارند یک رژیم سلامتی را حفظ نمایند اما ماجراهایی آنها را از راستا خود بازمی دارد. نیکلو بار دیگر پس از ساخت آدم ربایی میشل اولبک در سال 2014، با این نویسنده همراه شده است.

آدیشن ساخه بازیگر کهنه کار آلمانی اینا وایز با بازی بازیگر سرشناس نینا هاس در نقش معلم ویولون در یک مدرسه موسیقی در برلین است که یکی از دانشجویانش بیشتر از اعضای خانواده اش به او وابسته می گردد. این فیلم محصول مشترک فرانسه- آلمان است.

یک مرد سیاه سیاه درباره یک پلیس و یک روزنامه نگار تحقیقی است که درباره مرگ یک بچه در دهکده ای قزاق تحقیق می نمایند. یرژانوف کارگردان این فیلم قبلا با فیلم مالکان در سن سباستین حضور داشت و با فیلم بی تفاوتی ظریف جهان در بخش نوعی نگاه جشنواره کن 2018 حاضر بود.

نیروی کار نیز محصولی از مکزیک و ساخته زونانا است که به عنوان اولین فیلم بلندش در جشنواره فیلم لوس کابوس برنده شد و در آن با بهره دریافت از بازیگران حرفه ای و آماتور تصویری از مشقت های گروهی از کارگران ساختمانی که قربانی عدم امنیت کاری هستند را ارایه نموده است.

سال جاری شصت و هفتمین دوره جشنواره سن سباستین از 20 تا 28 سپتامبر(29 شهریور تا 6 مهر) برگزار می گردد.

پیشتر اسامی فیلم های حاضر در بخش جانبی صدف ها اعلام شده بود که پارازیت یا انگل برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن سال جاری، از جمله آنها بود. همچنین اسامی 14 فیلم حاضر در بخش رقابتی کارگردانان نو نیز اعلام شده که همراه با یک جایزه 50 هزار یورویی برای کارگردان و توزیع نماینده فیلم برنده خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15429

به "فیلم های بخش رقابتی سن سباستین 2019 معرفی شدند، جیمز فرانکو در صف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های بخش رقابتی سن سباستین 2019 معرفی شدند، جیمز فرانکو در صف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید