فیلم و عکس، حمله معترض هنگ کنگی به یک قانونگذار با سلاح سرد

به گزارش بلاگ پو، یک فرد مسلح به چاقو امروز (چهارشنبه)، یکی از قانونگذاران هنگ کنگ را که مخالف اعتراضات خشن چند ماه اخیر در این منطقه است، مورد حمله قرار داد و زخمی کرد.

فیلم و عکس، حمله معترض هنگ کنگی به یک قانونگذار با سلاح سرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یکی از قانونگذاران هنگ کنگ که از مخالفان اعتراضات خشن چند ماه اخیر این منطقه به حساب می آید، مورد حمله یک فرد مسلح به چاقو نهاده شد که ظاهراً قصد جان وی را نموده بود.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، جونیوس هو که در حال حاضر در رقابت ها برای احراز پست شورای منطقه ای در انتخابات آینده مشارکت دارد، امروز (چهارشنبه) صبح در حالیکه در کمپین انتخاباتی در شهرک توئن مون شرکت نموده بود، مورد حمله نهاده شد و زخمی شد.

منابع محلی گزارش کردند که این قانونگذار دچار جراحات خفیفی شده است و عامل این حمله نیز به سرعت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

در کلیپ ویدئویی که از این حادثه منتشر شده است، مردی در حالی دیده می گردد که گفت وگوی صمیمانه ای را با جونیوس هو انجام می دهد و ظاهراً در حال قدردانی از سخت کوشی وی است و سپس درخواست دریافت یک عکس سلفی با این قانونگذار هنگ کنگ را مطرح می نماید و ناگهان از کیف خود چاقویی را بیرون می آورد و به سینه وی فرو می نماید و ناگهان هر دو نفر بر روی زمین می افتند.

طبق گزارش راشاتودی، علیرغم آنکه میزان جراحت نامشخص است، پلیس هنگ کنگ در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه تأیید کرد که هو از ناحیه چپ سینه خود مورد حمله ضربه چاقو نهاده شده و زخمی شده است.

تصاویر منتشر شده، این قانونگذار را در حالی نشان می دهد که ایستاده و پیراهنش به خون آغشته شده است و منابع محلی همچنین گزارش کردند که ظاهراً دستیار هو نیز در این حادثه زخمی شده است.

پیشتر نیز این قانونگذار هنگ کنگی به واسطه اعتراض به خشونت های معترضان این منطقه که برای چندین ماه است خیابان های این شهر را به صحنه آشوب تبدیل نموده اند، به شدت از جانب احزاب مخالف مورد انتقاد نهاده شده است.

معترضان خشن هنگ کنگ برای پنج ماه است که شهر را به صحنه آشوب تبدیل نموده اند و چین را به مداخله در آزادی های هنگ کنگ از جمله مداخله در نظام قانونی این منطقه متهم نموده اند. پکن تمامی این اتهامات را رد نموده است.

کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس با مداخله در امور داخلی هنگ کنگ، به اعتراضات در این منطقه دامن می زنند و بارها پکن در مورد هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی هنگ کنگ هشدار داده است.

معترضان هنگ کنگی درحالی خواهان جدایی از دولت مرکزی شده اند که چندی پیش، رسانه های دولتی چین گزارش کردند که هنگ کنگ بخشی از خاک چین است و هرگونه کوشش برای تجزیه این منطقه در نطفه خفه خواهد شد.

معترضان خشن هنگ کنگ در تظاهرات خود با استفاده از بمب های بنزینی به سمت نیروهای امنیتی حمله نموده اند و در خیابان آتش به پا نموده اند و به سمت ساختمان های دولتی و فروشگاههایی که به اعتقاد آنها هوادار پکن است، حمله ور شده اند.

معترضان هنگ کنگی درحالی خواهان جدایی از دولت مرکزی شده اند که چندی پیش، رسانه های دولتی چین گزارش کردند که هنگ کنگ بخشی از خاک چین است و هرگونه کوشش برای تجزیه این منطقه در نطفه خفه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13090

به "فیلم و عکس، حمله معترض هنگ کنگی به یک قانونگذار با سلاح سرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم و عکس، حمله معترض هنگ کنگی به یک قانونگذار با سلاح سرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید