قاسمی نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم، پیروزی در بازی های بزرگ اهمیت زیادی دارد

به گزارش بلاگ پو، امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها با وجود اینکه در تهران مقابل استقلال قرار می گیرند، به فکر کسب نتیجه تساوی نیستند.

قاسمی نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم، پیروزی در بازی های بزرگ اهمیت زیادی دارد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال، آنهم در حالی که بازی قبلی مقابل صنعت نفت را واگذار کردند، گفت: ما در زمین خودمان نتیجه بدی گرفتیم، اما در فوتبال وقتی مسابقه تمام می گردد باید به آینده و بازی های بعدی فکر کنیم. ما شکست در بازی قبلی را فراموش نموده و حالا برای بازی با استقلال آماده هستیم. در این چند روز هم خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای این مسابقه دارند.

وی راجع به شرایط این روزهای استقلال و اینکه به نظر می رسد شهر خودرو روز سختی در ورزشگاه آزادی داشته باشد، اعلام کرد: استقلال تیم خوبی است و در این هفته ها هم در بهترین فرم واقع شده است. آنها فردا از حمایت طرفداران شان نیز بهره خواهند برد، اما ما هم شهر خودرو هستیم و می خواهیم در این بازی بزرگ خودمان را نشان دهیم. هدف ما در این فصل قهرمانی است، پس موفقیت در بازی های بزرگ برای مان اهمیت زیادی دارد.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی مقابل استقلال برای آنها راضی کننده است؟، گفت: ما برای مساوی بازی نخواهیم کرد. در هر بازی که در مشهد یا بیرون از مشهد بازی می کنیم فقط دنبال سه امتیاز هستیم. در این چند روز هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و می دانیم که باید چگونه فوتبال بازی کنیم. طرفداران ما هم قطعاً در تهران ما را تنها نمی گذارند و برای حمایت از شهر خودرو به ورزشگاه آزادی می آیند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17007

به "قاسمی نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم، پیروزی در بازی های بزرگ اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم، پیروزی در بازی های بزرگ اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید