قدس: فروش گوشت سگ در مشهد!

به گزارش بلاگ پو، صبح روز گذشته یک مغازه غیرمجاز قصابی که اقدام به عرضه گوشت مشکوک به سگ نموده بود، در مشهد شناسایی و در این زمینه یک نفر هم بازداشت شد.

قدس: فروش گوشت سگ در مشهد!

به گزارش خبرنگاران، روزنامه قدس نوشت: صبح روز گذشته باخبر شدیم کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسان اتحادیه صنف گوشت دامی مشهد طی کنترل نامحسوس و پوششی چند روزه از یکی از فروشگاه های عرضه گوشت در خیابان عبادی، پی بردند که در محل به جای عرضه گوشت گوسفندی، گوشت مشکوک به سگ عرضه می گردد. بر همین اساس و برای کسب اطلاعات بیشتر راهی خیابان عبادی شدیم. به محض حضور معین شد به جز کارشناسان معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای اتحادیه گوشت دامی، نماینده دامپزشکی و سرگرد فائزی فرمانده کلانتری رسالت نیز در محل حضور دارند. در همین زمینه کارشناس اتحادیه گوشت دامی در تشریح ماجرا گفت: حدود یک هفته ای بود فعالیت واحد متخلف را که هیچ پروانه کسبی هم ندارد زیر نظر گرفته بودیم.

وی ادامه داد: فروشنده هم که سر در مغازه بنری با عنوان ران سر دست هزار تومان! نصب نموده بود برای تحویل گوشت ها، 36تعاونی از قبل ثبت نام می کرد. باقری ادامه داد: دو، سه روز هیچ گوشتی در محل تخلیه نشد تا اینکه صبح امروز (سه شنبه) دوباره با عنوان خریدار به محل مراجعه کردیم که فروشنده مطرح کرد ساعت 10 گوشت می رسد، پس از آن هماهنگی های لازم با آقای مقدسی کارشناس مسئول معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دکتر کرباسی مسئول واحد نظارت شبکه دامپزشکی مشهد صورت گرفت و در محل منتظر تخلیه گوشت ماندیم.

کوشش همه جوره عامل اصلی برای فرار از قانون!

کارشناس اتحادیه گوشت دامی توضیح داد: لحظاتی بعد پسر فروشنده که سوار بر یک وانت پیکان بود به محل آمد و گوشت ها را که داخل چند کیسه قرار داشت از وانت تخلیه و به داخل مغازه منتقل کرد. به محض رؤیت ماجرا وارد عمل شدیم، اما پسر فروشنده با چاقویی که در دست داشت به سمت ما حمله ور شد. وقتی دید تعداد کارشناسان حاضر در محل زیاد است از محل متواری و در همان حال که از مغازه دور می شد با کنترلی که در دست داشت، کرکره برقی مغازه را فعال کرد تا در مغازه بسته و مانع کشف گوشت ها گردد که با این اقدام پدرش در محل گرفتار شد.

کشف لاشه گوشت مشکوک به سگ پشت پاچال!

کمی بعد هم پدر متهم مجبور شد کرکره را بالا ببرد که پس از ورود کارشناسان به محل چهار لاشه گوشت کشف شد. آنالیز های کارشناسی ما روی لاشه ها معین کرد که آنها متعلق به گوسفند نیست و بعضی از آن ها مشکوک به لاشه سگ است. به همین دلیل و برای اطمینان بیشتر لاشه گوشت ها به دامپزشکی منتقل شد. وی اضافه کرد: تا به امروز چندین مرحله این محل به عنوان فروشگاه متخلف عرضه کننده گوشت های فاقد مهر و برچسب دامپزشکی، فروش گوشت های کله گاو و سنگدان مرغ با عنوان گوشت چرخ نموده، مورد اعمال قانون قرار گرفته و صورتجلسه آن هم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

در همین خصوص نماینده دامپزشکی هم که در محل حضور داشت به خبرنگار ما گفت: نمونه ها را به دامپزشکی منتقل و کار کارشناسی روی آن صورت خواهد گرفت و پس از آن نتیجه دقیق اعلام خواهد شد. در ادامه پدر متهم که در محل حضور داشت، توسط مأموران کلانتری رسالت بازداشت و به مقر پلیس منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی در این راستا صورت پذیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4181

به "قدس: فروش گوشت سگ در مشهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدس: فروش گوشت سگ در مشهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید