لغو جام جهانی تغییری در برنامه های کشتی فرنگی ایجاد نمی کند

به گزارش بلاگ پو، حسام الدین جعفری در واکنش به لغو برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران و تغییرات احتمالی برنامه های تیم ملی به خبرنگاران گفت: ما برای حضوردر این رقابتها دو اردوی آماده سازی را پیش بینی نموده بودیم که طبق زمانبندی برگزار گردید و دومین اردو هم دیروز به سرانجام رسید. لغو جام جهانی تغییر چندانی در فرایند برنامه های تیم ملی ایجاد نخواهد کرد چراکه ما میادین مهم دیگری پیش رو داریم که باید طبق برنامه در آن حضور یابیم.

لغو جام جهانی تغییری در برنامه های کشتی فرنگی ایجاد نمی کند

وی توضیح داد: با توجه به لغو جام دنیای حالا باید روی حضور در رقابتهای جام باشگاه های دنیا و همچنین انتخابی جام تختی تمرکز داشته باشیم که این پیکارها طبق زمانبندی اعلام شده، برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در مورد تعطیلی اردو و مرخص شدن اردونشینان هم گفت: با نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی قرار بر این شد تا اردوی تیم ملی، دیروز طبق برنامه به خاتمه رسید و بچه ها مرخص شدند. مرخص کردن اردونشینان هم به این دلیل صورت گرفت که با توجه به لغو جام دنیای، نیازی به ماندن بچه ها در اردو نبود.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای جام دنیای کشتی فرنگی قرار بود طی روزهای 7 و 8 آذرماه با حضور 8 تیم برتر رقابتهای دنیای در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی تهران برگزار گردد که روز گذشته اتحادیه دنیای کشتی گفت میزبانی این رقابتها در ایران لغو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16546

به "لغو جام جهانی تغییری در برنامه های کشتی فرنگی ایجاد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو جام جهانی تغییری در برنامه های کشتی فرنگی ایجاد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید