لژیونرهای فوتبال روسیه در انتظار تصمیم دولتی برای ورود به این کشور

به گزارش بلاگ پو، وزارت ورزش روسیه به زودی تکلیف بازیکنان خارجی را برای ورود به این کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا اتخاذ می نماید.

لژیونرهای فوتبال روسیه در انتظار تصمیم دولتی برای ورود به این کشور

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، وزارت ورزش روسیه آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال و بازگشت بازیکنان خارجی را جهت همراهی تیم های خود در این رقابت ها در دست آنالیز دارد.

اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه در این رابطه گفت: طرح خود را برای مهیا کردن بازگشت بازیکنان خارجی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرین های تیم ها راهی کشورهای خود شده بودند را به مقام های بالاتر جهت تصویب ارائه دادیم. می دانیم که فدراسیون فوتبال روسیه در حال کار روی موضوع آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر است و ما نیز بازگشت بازیکنان خارجی را مورد آنالیز قرار می دهیم. وزارت ورزش روسیه پیش نویس طرحی را به دولت ارائه داده و امیدواریم با کسب نتیجه مثبت به حل این مشکل و اجرای آن یاری کنیم.

وی اضافه نمود: البته باشگاه های فوتبال روسیه باید درک نمایند که در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا قرنطینه 14 روزه برای اتباع خارجی پس از ورود به کشورمان اعمال خواهد شد. در هر صورت باید تصمیم نهایی توسط ستاد مربوط گرفته گردد.

سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ یکی از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر فوتبال روسیه است.

اورلوف: زنیت اگر به تجارت فکر می نماید باید سردار آزمون را بفروشد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 11 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25558

به "لژیونرهای فوتبال روسیه در انتظار تصمیم دولتی برای ورود به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونرهای فوتبال روسیه در انتظار تصمیم دولتی برای ورود به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید