مانوئل نویر و انتخاب بهترین دروازه بان های دنیا

به گزارش بلاگ پو، مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه بایرن مونیخ بهترین سنگربانان حال حاضر دنیای فوتبال را معرفی کرد.

مانوئل نویر و انتخاب بهترین دروازه بان های دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مانوئل نویر که خودش سالها لقب بهترین دروازه بان دنیا را یدک می کشد، معتقد است آلیسون و ادرسون، دو سنگربان برزیلی شاغل در لیگ برتر در کنار هوگو لوریس عملکرد بسیار خوبی داشته اند. او همچنین در خصوص حواشی اخیر خود با مارک آندره تراشتگن صحبت نموده و این مسائل را طبیعی دانست.

مانوئل نویر گفت: آلیسون در لیورپول و ادرسون در منچسترسیتی دروازه بانان کاملی هستند. آنها در ارائه فوتبال مدرن تسلط دارند و در بازی با دو پا بسیار خوب هستند. من به سبک هر دوی آنها علاقه دارم، آنها باثبات هستند و به ندرت اشتباه می نمایند.

آلیسون و ادرسون به همراه هوگو لوریس که بیشتر هم نسل من است، بهترین دروازه بان های دنیا هستند. هوگو لوریس فصل خوبی را در تاتنهام تجربه نموده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. من و لوریس در دوران ورزشی قابل احترام خود نقاط مشترک زیادی داریم و هر دو کاپیتان تیم باشگاهی و تیم ملی کشور خود هستیم. هوگو لوریس از افرادی است که همیشه مورد تمجید من قرار می گیرد.

حواشی اخیر با مارک آندره تراشتگن؟ این موضوع جدیدی نیست و همیشه شرایط اینگونه بوده است. من وقتی وارد اردوی تیم ملی شدم، گلر شماره 2 پشت سر رنه آدلر بودم. او به مدت طولانی مصدوم شد و من شانس خود را برای حضور در ترکیب در جام دنیای 2010 آفریقای جنوبی به دست آوردم. از آن موقع، من از صندلی خودم به عنوان شماره یک تیم ملی آلمان دفاع نموده ام. در طول تاریخ آلمان همیشه کشوری بوده است که دروازه بانان بزرگ و غیرقابل انکار داشته است و این شرایط در خصوص مهاجمان نیز رخ داده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14146

به "مانوئل نویر و انتخاب بهترین دروازه بان های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانوئل نویر و انتخاب بهترین دروازه بان های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید