مجمع ملی سمن ها در کرمان برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، روح الله اسدی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت مشارکت اجتماعی، هویت دینی و ملی گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان امور جوانان را مطالبه نموده و در این زمینه ضمن برنامه ریزی، مسائل را رصد و ساماندهی می نماید.

مجمع ملی سمن ها در کرمان برگزار می گردد

وی با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی در زاویه علمی مغفول مانده و کار اندکی اجرا شده است، اضافه نمود: باید از مشارکت جوانان در اجرای طرح ها و امور بهره برد.

اسدی با بیان اینکه مشارکت جوانان باید همیشگی، منظم و هدفمند باشد، اضافه نمود: به عنوان مثال می توان به فعالیت جوانان در قالب سمن ها اشاره نمود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با تاکید بر اینکه مسولان دستگاه های اجرای باید نقد پذیری خود را افزایش داده و از ایده های جوانان استفاده نمایند، اعلام کرد: سمن ها توانمندی های خود را افزایش دهند.

وی نقد بدون ارائه راه چاره پیشنهادی را بی فایده دانست و اضافه نمود: دشمن در بخش هویت دینی و ملی کار می نماید و اگر اقدام جدی در این خصوص نکنیم در سال های آینده ضرر می کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه در بحث گردشگری ورزشی در بافت کاری انجام نشده است، گفت: در این حوزه جا برای کار بسیار است و بسیاری از تیم ها ورزشی تمایل به فعالیت در مناطقی مانند بافت دارند.

وی توضیح داد: مجمع ملی سمن ها بهمن ماه در کرمان برگزار می گردد و 400 نفر از جوانان فعال کشور و معاون اول رئیس جمهور و شش نفر از هیئت دولت در این برنامه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3537

به "مجمع ملی سمن ها در کرمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع ملی سمن ها در کرمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید