محمد نوری: نیامده ایم که زنگ تفریح باشیم

به گزارش بلاگ پو، پارس جنوبی خیلی زود به استقلال گل زد اما زمانی که فشار حملات شاگردان شفر بیشتر شد، مهدی تارتار سرمربی جنوبی ها محمد نوری کاپیتان با تجربه اش را به زمین فرستاد تا میدان داری کند.

محمد نوری: نیامده ایم که زنگ تفریح باشیم

به گزارش خبرنگاران ، جعفر برزگر ، پارس جنوبی خیلی زود به استقلال گل زد اما زمانی که فشار حملات شاگردان شفر بیشتر شد مهدی تارتار، سرمربی پارس محمد نوری کاپیتان با تجربه اش را به زمین فرستاد تا میدان داری کند. تاکتیکی که جواب داد و میزبان توانست سه امتیاز باارزش را به دست آورد. نوری اما انتظار دارد که مسوولان استان بوشهر توجه بیشتری به این تیم داشته باشند تا نتایج خوبش در فصل گذشته را تکرار کند. او بر این باور است که لیگ سال جاری لیگی به مراتب دشوار تر از قبل است. کاپیتان سابق پرسپولیس که بازی های این تیم را دنبال می نماید مدعی است شاگردان برانکو با حمایت هواداران شان می توانند از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم عبور نمایند.

*شکست دادن استقلال آن هم پس از پیروزی پرگل این تیم مقابل تراکتورسازی کار ساده ای نبود اما تیم شما موفق به انجام آن شد.

ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم و خدا را شکر می کنم که به این رسیدیم.البته استقلال تیم بسیار خوب و پر مهره ای است. من فکر می کنم خیلی حساب گردیده بازی کردیم . با استفاده از موقعیت ها یک گل زدیم و با حفظ نتیجه سه امتیاز را به دست آوردیم. بچه ها برای این نتیجه خیلی زحمت کشیدند چون همان طور که گفتم این تیم بازیکنان بسیار خوبی روی نیمکت و داخل زمین دارد. ما هم طی هفته گذشته تمرینات زیادی را روی نقاط ضعف و قوت شان انجام داده بودیم.

*پارس جنوبی با ایستادن در مکان پنجم جدول انتظار هوادارانش را بالا برد.قطعا این مسئله کار را برای تیم دشوار تر می نماید.

حتما همین طور است. ضمن این که با حضور کادرفنی خوبی مثل آقای تارتار و همکاران شان طبیعی است که این انتظار وجود داشته باشد.البته که آن ها هم برای کسب نتایج خوب کوشش می نمایند. اما این فقط کافی نیست.

*چطور؟

ببینید ما نمی آییم که زندگی تفریح باشیم ما با تمام وجود کار می کنیم. فقط یک مقدار حمایت ها از تیم کم است. امیدوارم مشکلات مالی تیم حل گردد چون در حال حاضر تنها مشکل تیم همین بحث مالی است. البته امکانات ما با تیم های بالای جدول قابل قیاس نیست

*البته مهدی تارتار هم بعد از بازی با استقلال به این موضوع اشاره نموده بود.

بله. چون فکر می کنم تنها تیمی هستیم که در فصل جدید دریافتی نداشتیم اما با این حال بچه ها خیلی با انگیزه کار می نمایند.حتی در بازی اول مقابل فولاد هم فوق العاده بودیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

*در جریان بازی با استقلال یک لحظه با داور مسابقه بحث کردید. چه اتفاقی افتاده بود؟

درباره خطایی بود که باتید برای ما می گرفت که این کار را نکرد و در عوض یک خطا به نفع استقلال خاطرنشان کرد و یک فرصت خوب برای این تیم در پشت محوطه 18 قدم به دست آمد که خوشبختانه از دست دادند.

*چهار هفته از لیگ گذشته ئ تا حدودی وضعیت تیم ها معین گردیده است. شما چه ارزیابی لیگ سال جاری دارید؟

پنج شش تیم خیلی خوب هزینه و یارگیری نموده اند و احساس می کنم مدعیان قهرمانی هم همین 5،6 تیم هستند. البته من تیمی اسم نمی آورم.اما سه گروه تیم داریم. گروه اول که برای قهرمانی و کسب سهمیه می جنگند. گروه دوم فقط می خواهند در لیگ بمانند و گروه سوم هم برای بقا می جنگند.

*به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس وضعیت پرسپولیس را در لیگ سال جاری و به خصوص بازی با الدحیل قطر چطور می بینید؟

پرسپولیس یکی از همان مدعیان قهرمانی است.با این که یکی دو بازیکن تاثیرگذارش جدا گردیده اما تا حدود زیادی شاکله تیم حفظ گردیده و می تواند نتایج خوب چند سال اخیرش را تکرار کند.اما درباره بازی با الدحیل شرایط فرق می نماید.

*چرا؟

تیم قطری بسیار پرمهره است و بازیکنان چند ملیتی دارد. من زمانی که در قطر حضور داشتم مقابل این تیم بازی کردم. آن هخا خیلی زیاد برای تیم شان هزینه می نمایند. البته این دلیل نمی گردد که پرسپولیس نتواند از این مرحله صعود کند.ضمن این که هواداران این تیم هم می توانند با حمایت همیشگی شان کمک زیادی به موفقیت تیم در این دو بازی نمایند.الدحیل بازیکنان حرفه ای دارد و کار برای پرسپولیس دشوار است اما نشدنی نیست. چون این تیم به ثبات رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 506

به "محمد نوری: نیامده ایم که زنگ تفریح باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نوری: نیامده ایم که زنگ تفریح باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید