مدال طلا مسابقات جام جهانی آسیایی را تصاحب می کنم

به گزارش بلاگ پو، بانوی ووشوکار مازندرانی در مسابقات جهانی اندونزی گفت: قول می دهم مدال طلا مسابقات جام جهانی آسیایی را تصاحب کنم.

مدال طلا مسابقات جام جهانی آسیایی را تصاحب می کنم

صدیقه دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آمل، با اشاره به سطح مسابقات جهانی جاکاراتا اندونزی آن را نسبت به سال های قبل بهتر گفت و گفت: سال جاری در این مسابقات 82 کشور حضور یافتند که به رقابت سه بازی دعوت شدم.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها با وزن 60 کیلو رشته ووشو سان شو با افتخار بازی ها را بردم، افزود: در فینال نیز با وجود رقابت سخت توانستم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و مدال طلای جهانی اندونزی را کسب کنم.

دریایی با تاکید براینکه رقابت بعدی مسابقات جام جهانی آسیایی در شهریور ماه سال 95 در تایوان برگزار می گردد، افزود: با توجه به اهمیت این مسابقات به عنوان جام جهانی آسیا تمام تلاشم را برای کسب طلا می کنم تا در این مسابقات با سرافزاری به مدال طلا برسم چرا که هر وقت قول طلا دادم به آن رسیدم.

بانوی ووشوکار مازندرانی اعلام نمود: پس از استراحت کوتاه بر سر تمرینات حاضر خواهم شد تا خود را برای این رقابت سخت آماده کنم.

وی از مسئولان استان و شهرستان، خواهان مشارکت و مساعدت در همه عرصه ها به ورزشکاران مازندران شد و گفت: این حمایت ورزشکاران موجب ایجاد امیدواری و روحیه شاد در میادین مختلف رقابت جهت کسب مدال های پرافتخار برای کشور و استان می گردد.

بانوی مدال آور جهانی اندونزی با افتخار و سربلندی مدال خود را به شهدای مازندران اهدا کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13101

به "مدال طلا مسابقات جام جهانی آسیایی را تصاحب می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال طلا مسابقات جام جهانی آسیایی را تصاحب می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید