مدیر فنی آموزشگاه استقلال چطور انتخاب و معرفی گشت؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته باشگاه استقلال اظهار داشت ایوب اصغرخانی از مربیان سازنده تیم های پایه این باشگاه به عنوان مشاور و مدیر فنی آموزشگاه انتخاب شد.

مدیر فنی آموزشگاه استقلال چطور انتخاب و معرفی گشت؟

اصغرخانی در این رابطه به خبرنگاران گفت: ابتدا آقای مراغه چیان که مدیر آموزشگاه هستند چنین پیشنهادی را به من دادند و ایشان خواستند من مشاور و مدیر فنی آموزشگاه باشم. سپس این پیشنهاد را به باشگاه دادند و حکم آن توسط آقای مددی صادر و ابلاغ شد. امیدوارم شایسته این اعتمادی که به من شد باشم و در تیم های پایه باشگاه منشاء اثر باشم.

وی اضافه نمود: تیم های پایه استقلال از دهه های پنجاه و شصت سازنده بودند و بسیاری از بازیکنان عظیم از گذشته های دور تا به امروز محصول تیم های پایه این باشگاه بودند. اما در سالهای اخیر چرخه بازیکن سازی متوقف شده بود که امیدوارم با حضور فردی باتجربه در حوزه آموزشگاه مثل مراغه چیان، این چرخه بار دیگر به حرکت درآید.

مربی تیم های پایه آبی پوشان گفت: سعید مراغه چیان نزدیک به 4 دهه است که به صورت حرفه ای آموزشگاه فوتبال دارد و خیلی از شاگردان او تبدیل به ستاره های عظیم در فوتبال ایران شدند. او مربیان خوبی را در رده های پایه انتخاب نموده و در صورت حمایت لازم، آموزشگاه این باشگاه می تواند به زودی خروجی های زیادی را به تیم عظیمسالان و حتی دیگر تیم های لیگ فزونی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37189

به "مدیر فنی آموزشگاه استقلال چطور انتخاب و معرفی گشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر فنی آموزشگاه استقلال چطور انتخاب و معرفی گشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید