مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال، دلجویی ستوده از ربانی

به گزارش بلاگ پو، سایت باشگاه استقلال نوشت: پزشک و بدنساز تیم فوتبال استقلال، عصر امروز (شنبه) نشستی مشترک به همراه سرپرست این تیم برگزار کردند.

مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال، دلجویی ستوده از ربانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاراناز سایت باشگاه استقلال، انتشار صحبت های دکتر کاوه ستوده در مورد مصدومیت مرتضی تبریزی باعث ایجاد شائبه هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

در همین رابطه امروز جلسه ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار گردید.

سعید رمضانی درباره این جلسه گفت: در این جلسه دکتر ستوده گفت که منظورش از آن صحبت ها، انتقاد از بدنساز و یا کادرفنی استقلال نبوده است و همان طور که دکتر نوروزی گفته، صحبت های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه ریزی آن هاست. مطمئنا مشکل مصدومیت در استقلال، در سایر تیم ها هم خواهد بود چون باید بازیکنان در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این درحالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم ها برای رسیدن به اوج آمادگی در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

او اضافه کرد: در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتا گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده و مطمئنا با همدلی این تیم به موفقیت می رسد و نباید اجازه سواستفاده به حاشیه سازان بدهیم. در سرانجام این جلسه هم دکتر ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در مورد موفقیت استقلال با یکدیگر به گفتگو پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

4127

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28479

به "مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال، دلجویی ستوده از ربانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال، دلجویی ستوده از ربانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید