مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می گردد.

مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد با حضور کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی از فردا (چهارشنبه) و به مدت سه روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می گردد.

فدراسیون کشتی از عموم مردم و علاقمندان کشتی دعوت می نماید با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران از نزدیک به تماشای مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی بزرگسالان بنشینند.

تماشای این مسابقات که با حضور کشتی گیران فرنگی و آزادکار مطرح کشور برگزار می گردد، برای علاقمندان به کشتی رایگان است و بلیط فروشی انجام نمی گردد.

نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در مسابقات بین المللی کشتی جام تختی که بهمن ماه امسال برگزار می گردد را کسب می نمایند. و این رقابت ها از شبکه ورزش سیما و رادیو ورزش برای علاقمندان به صورت زنده پخش می گردد.

این مسابقات با حضور کشتی گیران فرنگی و آزادکار مطرح کشور، روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 20 برگزار می گردد و برنامه برگزاری مسابقات اوزان مختلف به توضیح زیر است:

چهارشنبه 5 دی: 57-61-70-86 کیلوگرم آزاد و 55-63-77 کیلوگرم فرنگیپنج شنبه 6 دی: 79-97-125 کیلوگرم آزاد و 60-67-82-97 کیلوگرم فرنگیجمعه 7 دی: 65-74-92 کیلوگرم آزاد و 72-87-130 کیلوگرم فرنگی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3639

به "مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید