خبرنگاران کشتی گیر خوزستانی:هدفم کسب نشان طلا بود

به گزارش بلاگ پو، اهواز - خبرنگاران - دارنده نشان طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: تنها هدفم کسب نشان طلا بود و بسیار خوشحالم که توانستم برای کشورم افتخارآفرینی کرده و کشتی فرنگی خوزستان را سربلند کنم.

خبرنگاران کشتی گیر خوزستانی:هدفم کسب نشان طلا بود

امین کاویانی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: رقابت تنگاتنگی با حریفان خود داشتم اما به لطف خدا توانستم دستورات کادر فنی تیم را به خوبی بر روی تشک اجرا کنم و نشان طلا را برای تیم کسب کنم.

وی بیان نمود: در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از قرقیزستان رفتم که رقابت بسیار سختی داشتم و فکر کنم سخت ترین کشتی من بود اما به لطف خدا با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شدم.

دارنده نشان طلای وزن 72 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی آسیا 2020 با اشاره به اینکه امروز کشتی فرنگی خوزستان حرف اول را در کشور می زند افزود:حفظ عنوان قهرمانی سخت تر از کسب نشان طلا است. از دهم اسفند مجدد تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی در تهران آغاز خواهم کرد و امیدوارم در مسابقات آینده بتوانم باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی سطح فنی این دوره از رقابت ها را بسیار بالا بیان نمود و گفت: همه کشورها با ترکیب اصلی آمده بودند و هیچ کشتی گیری برای باخت روی تشک نیامده بود که این موضوع کار ما را بسیار سخت تر کرده بود چرا که می خواستیم با دست پر به ایران برگردیم.

کاویانی نژاد، به عملکرد درخشان تمام کشتی گیران کشور به ویژه ورزشکاران خوزستان در این رقابت ها اشاره کرد و ادامه داد:کشتی گیران خوزستان در این مسابقات خوش درخشیدند و نشان دادند که کشتی فرنگی ایران در آینده پشتوانه خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خوزستان توان بالایی در کشتی فرنگی کشور دارد گفت: این موضوع انگیزه ای می شود تا کشتی گیران خوزستان بیشتر تلاش کرده و به تورنمنت های بین المللی اعزام شوند.

به گزارش خبرنگاران در این رقابت ها امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر یان چن از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل روسلان تساریف از قرقیزستان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. کاویانی نژاد در دیدار پایانی با نتیجه هشت بر صفر ابراگیم ماگمدوف از قزاقستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

تیم ایران در نهایت با کسب پنج نشان طلا، یک نقره و سه برنز به مقام قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2020 در هند دست یافت.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20493

به "خبرنگاران کشتی گیر خوزستانی:هدفم کسب نشان طلا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشتی گیر خوزستانی:هدفم کسب نشان طلا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید