مرکز خرید خلیج فارس شیراز

به گزارش بلاگ پو، مجتمع خلیج فارس شیراز، واقع در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست. با ما همراه باشید .

مرکز خرید خلیج فارس شیراز

مرکز خرید خلیج فارس شیراز

از آنجایی که اغلب گردشگران در سفر به هر مقصد گردشگری، زمانی را به خرید در آن شهر می پردازند، ما در این مطلب می خواهیم به معرفی یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف شیراز یعنی مرکز خرید خلیج فارس شیراز بپردازیم.

اگر شما نیز به پاساژ گردی و خرید در شهر های توریستی علاقه دارید، در ادامه با ما در همراه باشید تا با مرکز خرید خلیج فارس شیراز آشنا شوید.

مرکز خرید خلیج فارس شیراز بزرگ ترین متجمع تجاری، تفریحی، توریستی و اقامتی ایران است که در سپتامبر سال 2011 میلادی افتتاح شده است.

این مجموعه در زمینی به مساحت 450 هزار مترمربع (45 هکتار) ساخته شده و در ابتدای ورودی شهر صدرا، از توابع شهرستان شیراز واقع شده است.

این مجموعه بزرگ از بخش ها و قسمت های متعددی تشکیل شده که در ادامه تنها به ذکر آن ها بسنده کرده و به اطلاع گردشگران تور شیراز می رسانیم.

مرکز خرید خلیج فارس شیراز دارای بیش از 2500 واحد تجاری و فروشگاه است که در طبقات مختلف مجتمع قرار داشته و در آن ها انواع و اقسام کالا و اجناس در برند های معروف و معتبر به فروش می رسد و گردشگران تور شیراز می توانند ساعت ها به خرید در این مجتمع تجاری بپردازند.

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، این مجتمع در واقع یک مجموعه بزرگ تفریحی، توریستی و اقامتی نیز می باشد و از این رو به امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری مجهز شده که برخی از آن ها بهترین نمونه خود در سراسر کشور هستند.

از جمله این امکانات می توان به بزرگ ترین سالن بیلیارد ایران در شهربازی ایران لند مجموعه که در آن حدود 25 میز بیلیارد وجود دارد و بخش مخصوص بانوان نیز در آن در نظر گرفته شده، اشاره کرد.

همچنین در همین شهربازی یک سالن بولینگ با بیش از 16 خط قرار گرفته است که این سالن نیز بزرگ ترین سالن بولینگ کشور است. لازم به ذکر است که دو خط از شانزده خط این سالن به بچه ها اختصاص دارد.

امکانات مرکز خرید خلیج فارس شیراز

از دیگر خدمات و امکانات این مجموعه که در بهترین کیفیت در اختیار مراجعه کنندگان و گردشگران تور داخلی و خارجی قرار گرفته است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت حدود 5500 اتومبیل
  • حسینیه شهدای خلیج فارس با ظرفیت 2000 نفر
  • شهربازی سرپوشیده با وسعت بیش از 28 هزار مترمربع مساحت زیربنا و به روز ترین امکانات تفریحی
  • هاپرمارکت با مساحت حدودا 14 هزار مترمربع
  • رستوران، کافی شاپ و فست فود به تعداد زیاد
  • سینما با 6 سالن، مساحت 6 هزار مترمربعی و ظرفیت بیش از 1400 نفر

آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس شیراز

  • آدرس مرکز خرید خلیج فارس شیراز : استان فارس ، شهر شیراز ، بزرگراه دکتر حسابی ، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا ، مرکز خرید خلیج فارس شیراز
  • تلفن مرکز خرید خلیج فارس شیراز : 07136665701

بیشتر بخوانید :

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33509

به "مرکز خرید خلیج فارس شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید خلیج فارس شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید