مصطفی هاشمی: نگران سیلی خوردن از لیگ بسکتبال و تیم هایش هستم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مصطفی هاشمی که با تیم مهرام تهران طی دو هفته گذشته لیگ برتر بسکتبال صاحب دو برد ارزشمند برابر تیم های مدعی پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان شد، نه تنها از عملکرد شاگردانش در همین دو بازی رضایت کامل ندارد بلکه از این موضوع هم هراس دارد که مبادا نتایج به دست آمده باعث افت انگیزه بازیکنان و اشباع زودهنگام آنها گردد.

مصطفی هاشمی: نگران سیلی خوردن از لیگ بسکتبال و تیم هایش هستم

این مربی درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به ملاقات مهرام برابر شهرداری گرگان گفت: بردیم اما خیلی خوب نبودیم. از بازی هفته گذشته برابر پتروشیمی هم نتیجه گرفتیم اما آنجا هم خیلی ایده آل نبودیم. البته در این زمینه تقصیری متوجه بازیکنان نیست و من هم قصد ندارم کمبودهای تیمم را به گردن آنها بیندازم. قطعا من مقصر هستم که نتوانستم با زبان و گفتار اهمیت بازی ها و حساسیت آنها را به بازیکنانم منتقل کنم تا باعث شد جدی تر و مصمم تر کار نمایند.

هاشمی با یادآوری شکست تیم مهرام برابر نفت آبادان توضیح داد: این ویژگی تیم و اینکه بازیکنان تمرینات و بازی ها را خیلی جدی نمی گیرند برای ملاقات با نفت در اوج بود که نتیجه هم متحمل شدن شکست شد. بعد از آن تا حدی شرایط بهتر شد طوریکه مقابل پتروشیمی، مهرام جدی تر کار کرد. در بازی شب گذشته برابر شهرداری گرگان هم اشتباهات فنی تیم زیاد بود. صمد نیکخواه بهرامی هم در همان نیمه نخست مرتکب چهار خطا شد. همین مسئله هم شرایط را برای ما در نیمه دوم بازی سخت تر کرد چون نمی توانستیم خلا او را به راحتی پر کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: در بعضی دقایق از حریف عقب افتادیم اما در نهایت با کوشش بازیکنان توانستیم برنده شویم. با این حال و با وجود نتیجه به دست آمده، این بازی هم تلنگری بود برای اینکه تمرینات و ملاقاتهای آینده را جدی تر بگیریم. هرچه پیش برویم شرایط لیگ و بازی ها سخت تر می گردد. باید از حالا برای آن مرحله از رقابت ها که همه فاکتورها از جمله شرایط بازیکنان و مصدومیت آنها، انگیزه شان، جابه جایی ها و ... به طور کامل تاثیرگذار می گردد، آماده و مهیا شویم.

وی تاکید نمود: تیم ها وقتی بردهای اینچنینی مقابل تیم های مدعی به دست می آورند از حیث انگیزشی با آزمونی سخت روبرو می شوند. بعضا همین بردها باعث اشباع زودهنگام بازیکنان و حتی مربیان می گردد و بی توجهی به پیگیری با انگیزه تمرینات و بازیها ناگهان سیلی محکمی به آنها می زند. مهرام الان در این شرایط قرار گرفته و باید مطلع باشد تا سیلی نخورد.

این مربی در بخشی از صحبت های خود هم به حضور تماشاگران گرگانی در تالار بسکتبال آزادی اشاره نمود و گفت: تماشاگران شهرداری گرگان که بهترین تماشاگران ایران به حساب می آیند در سالن امن آزادی حاکمیت مطلق داشتند و خیلی خوب تیم شان را حمایت کردند. سال هاست تیم های تهرانی و از جمله مهرام به این شرایط عادت دارند اگرچه همچنان برای بعضی بازیکنان که تجربه کمتری از حضور در چنین میادینی دارند، سخت است.

مصطفی هاشمی در خاتمه با یادآوری اینکه مهرام پنجشنبه و در هفته دهم لیگ بسکتبال با شهرداری بندرعباس ملاقات خواهد داشت، اظهار داشت: درست است که شهرداری بندرعباس جزو تیم های بالای جدولی نیست اما تیمی که مقابل ذوب آهن و اکسون صاحب فزونی گردد یعنی حرف هایی برای گفتن دارد. شهرداری بندرعباس سه هفته متوالی است که با پیروزی از زمین خارج می گردد. پنجشنبه هم میزبان ما است. برای مهرام ملاقات با این تیم شرایطی مانند ملاقاتهای گذشته دارد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16958

به "مصطفی هاشمی: نگران سیلی خوردن از لیگ بسکتبال و تیم هایش هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی هاشمی: نگران سیلی خوردن از لیگ بسکتبال و تیم هایش هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید