رونمایی از تیم پرافتخار لیگ والیبال، شاه ماهی در تور کاله

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران - گروه استانها- مهدی غلامی: کاله مازندران که درسال های اخیر با سیاست های مدیران باشگاه با استراتژی هزینه های کمتر در لیگ وتکمیل ساخت مجموعه ورزشی 10هزارنفری کاله، با تیمی درحد باقی ماندن وگذران لیگ برتر بود، سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته اقدام به جذب یارگیری کرد.

رونمایی از تیم پرافتخار لیگ والیبال، شاه ماهی در تور کاله

عادل غلامی ملی پوش سابق ومحبوب آملی که سال ها از زادگاه خود دور بوده ودرتیم های لیگ فزونی حضور داشت، سال جاری با درخواست مدیران باشگاه کاله و تمایل شخصی اش نخستین خرید بزرگ مازنی ها برای فصل جدید لقب گرفت.

پس از حضور این بازیکن ارزشمند، رضا قراء دیگر بازیکن آملی که همیشه در لیست سرمربیان تیم های ملی حضورو درمسابقات مهم دستگیر کادرفنی بوده، ترجیح داده دربازی های این فصل پیراهن تیم کاله مازندران را برتن کند و پس از سالها همشهریان خود را در سالن ورزشی پیغامبراعظم راضی کند.

شاه ماهی در تور کاله

امیرحسین اسفندیار دیگرملی پوش آملی وارزشمند ترین بازیکن سال2019 والیبال جوانان دنیا را بدون شک باید شاه ماهی و بمب نقل وانتقالاتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دانست که مدیران کاله مازندران اقدام به جذب آن کردند.

بازیکن 2 متر و9 سانتی متری که درپست قدرتی زن مورد قبول و اعتماد ایگورکلاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام دنیای ولیگ ملتها بوده ودرخشش خیره کننده او در سال 2019 و عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی زیر 21 سال دنیا را برای او به همراه داشت و نام امیرحسین اسفندیار را سر زبان ها جاری وحضور او را درترکیب تیم ملی بزرگسالان تثبت نموده بود.

کادرفنی کاله درپی علاقه این بازیکن برای برگشت به تیم سابق وزادگاه ش با آغوش باز پذیرا شد و این بازیکن را بعد از یکسال دوری از جمع زرد وسبزپوشان آملی، ترکیب تیم خود را با این بازیکن در دریافت های اول ودفاع روی تور بیمه خواهد نمود.

کاله مازندران علاوه براین بازیکنان، ادریس دانشفردریافت کننده قدرتی وبا تجربه تیم های لیگ فزونی و امیرمحمد فلاحت خواه پاسور تیم ملی جوان را به عنوان دیگر بازیکنان مطرح لیگ به خدمت گرفت و همزمان قرارداد بازیکنان جوانی همچون، مهران فیض، مبین مظلوم، میثم صالحی، علی رمضانی، وحید والی، عرفان جلالی نژاد، محراب ملکی، اسماعیل طالبی ورافع طبری را تمدید و بااین نفرات فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را شروع خواهد نمود.

شاگردان بهروز عطایی درتیم کاله مازندران در این فصل اگرچه با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان با میانگین سنی پایین تری به نسبت فصل های گذشته شده، اما امیدوارند با عملکرد ونمایش بهتری دررقابتهای سال جاری حریف سرسخت تری برای مدعیان شوند.

کاله را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم

رضا قراء ملی پوش سابق وبازیکن این فصل تیم والیبال کاله درخصوص پیوستنش به این تیم گفت، با تصمیمی که با عادل غلامی گرفتیم، ترجیح دادیم که دراین فصل پس از سالها دوری ازآمل ، برای تیم شهرخودمان بازی کنیم وراضیم که به تیم سابقم برگشتم.

وی به خبرنگاران اضافه نمود: تمرینات منظم وپرفشاری را دراین مدت پشت سرگذاشتم، کاله یکی از معدود تیم هایی بوده که تمرینات آماده سازی خودش را از حدود دوماه قبل شروع نموده و خوشبختانه اکنون به مرز آمادگی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد، همه کوشش و توانایی خودمان را دربازی های این فصل برای کاله به کارخواهیم گرفت تا بتوانیم بعد از سالها کاله را به صندلی اصلی که رفتن روی سکوی قهرمانی لیگ هست، برسانیم.

کاله سال جاری مدعی است

امیرمحمد فلاحت خواه پاسور تیم ملی والیبال جوان که دراین فصل به تشخیص بهروزعطایی سرمربی تیم کاله به جمع آملی ها اضافه شد، درخصوص آخرین وضعیت این تیم گفت، خوشبختانه تمرینات خوبی را دراین مدت درآمل برگزار کردیم واز نظر بدنی تقریبا به مرز آمادگی مسابقات رسیدیم.

وی اضافه نمود: چند بازی محبت آمیز وپرقدرت را درآمل وارومیه برگزار کردیم، این بازیها محک جدی برای بازیکنان بوده وکادرفنی هم توانستند ارزیابی خوبی از وضعیت بازیکنان و کل تیم داشته باشد.

وی افزود، کاله مازندران سال جاری با بازیکنان باکیفیتی همچون اسفندیار، غلامی، دانشفر وقراء جذب نموده بدون شک یکی از بهترین های لیگ خواهد بود ومطمئن هستم که تماشاگران آملی هم از بازی های خانگی وعملکرد این تیم دراین فصل راضی تر خواهند شد.

تمرینات پرفشار وبی سروصدا

کاله ای ها تمرینات پر فشار خود را زودتر از دیگر تیم های لیگ فزونی و از اوایل شهریورماه در آمل شروع کردند و با جذب بازیکنان مطرح وبا تجربه و البته با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش به تمرینات گروهی ، با نظم وشکل بهتری دنبال شد.

ظواهر امر حاکی از آن است که کاله ای ها سال جاری با جذب بازیکنان باتجربه و حفظ بازیکنان جوانشان با ترکیبی ایده ال به دنبال شگفتی سازی در رقابت های این فصل باشند.

بهروز عطایی سرمربی آملی تیم کاله که در همه این سال ها به جز یک فصل با این تیم درسطح اول والیبال کشور همیشه به عنوان یک مدعی مطرح بوده، سال جاری نیز امیدواراست با بازیکنان جوان و میدان دیده اش، رقب سخت تری برای حریفان باشد.

آماده مسابقات هستم

درهمین حال سرمربی تیم والیبال کاله مازندران به خبرنگاران گفت: تقریبا یکی از تیم هایی بودیم که خیلی زود تمرینات آماده سازی خود را درآمل شروع کردیم و دراین مدت برنامه کامل بدن سازی، آماده سازی و کار توپی را پشت سر گذاشتیم و به مرزآمادگی برای مسابقات رسیدیم.

بهروز عطایی اضافه نمود: خوشبختانه برنامه آماده سازی مطابق پیش بینی ها بوده وبه نظر می رسد که با شرایطی که به لحاظ بازی های لیگ دراین فصل داریم، مسئله ای نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای سال جاری ، تیم کاله تا حدود زیادی ترکیب فصل گذشته تیم را حفظ نموده و البته با جذب عادل غلامی، امیرحسین اسفندیار، رضاقراء، ادریس دانشفر وامیرمحمدفلاحت خواه، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوانان در این تیم شکل گرفت.

شناخت خوبی از بازیکنان دارم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران همچنین به برگزاری چند بازی محبت آمیز در هفته گذشته با تیم های لیگ فزونی اشاره نمود وگفت : علاوه بر آن در یک تورنمنت چهارجانبه درآمل شرکت کردیم ، بازی های خیلی خوبی را برابرتیم های گنبد وسایپا برگزارکردیم وپس از آن در ارومیه در دو دیدار به مصاف تیم شهرداری این شهرکه ازتیم های خوب سال جاری لیگ هست، رفتیم.

عطایی گفت، این بازیها باعث شد تا شناخت نسبی وکاملی از وضعیت تیم به دست کادرفنی بیاید.

وی افزود: توقع من برای فصل پیش رو این است که بازیکنان جوان ما که فصل قبل در کاله و نیز درمسابقات مهم دنیای حضور داشتند، تجربه های خوبی کسب کردند وانتظار براین است که عملکرد آن سال جاری بهتر از سال قبل باشد.

رقابت اصلی 5 تیم برای جام

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران همچنین به حضور تیم های لیگ فزونی در رقابتهای فصل پیش رو اشاره نمود وگفت: در واقع رقابت اصلی میان تیم های پیکان، سایپا ، ارومیه، ورامین وحتی سپاهان است که بازیکنان ملی پوش جذب کردند، اگر چه تیم های دیگر هم با انگیزه های بالایی به میدان خواهند آمد.

عطائی یادآور شد: به هر حال ما در کاله کار خودمان را انجام خواهیم داد و با توجه به وضعیت دیگر تیم ها ، این دلیلی نمی گردد که ما دست رو دست بگذاریم و کاری نکنیم . ما کوشش خودمان را خواهیم کرد و با بازیکنانی که دراین فصل جذب کردیم، هدف ما در این فصل این است که بهتر از فصل قبل باشیم و به عنوان یک تیم خوب در آخر فصل از کاله یاد گردد.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور13 تیم شهرداری ورامین، پیغام خراسان، سایپا تهران، راه یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان تهران، شهرداری گنبد ، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان ، فولاد ایرانیان سیرجان، کاله مازندارن ، شهداب یزد وخاتم اردکان از روزچهارشنبه 8 آبان شروع می گردد.

تنها نماینده مازندران دراین مسابقات روز چهارشنبه درهفته نخست این رقابتها در دیداری خانگی، از ساعت 16 در سالن ورزشی پیغامبراعظم آمل میزبان تیم شهداب یزد است.

تیم کاله مازندران در فصل گذشته این مسابقات به مقام سوم لیگ دسته یافته بود. تیم کاله مازندران طی یک دهه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور که همیشه با راهنمایی عطایی همراه بوده پیروز شده، 2 بار قهرمانی، یک نائب قهرمانی ویک مقام سومی درلیگ برتر ایران، سومی و مقام قهرمانی جام باشگاههای آسیا و مقام هشتمی جام باشگاههای دنیا را کسب نموده است وبعد از تیم پیکان تهران به عنوان یکی ازپرافتخارترین تیم های والیبال ایران محسوب می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14437

به "رونمایی از تیم پرافتخار لیگ والیبال، شاه ماهی در تور کاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تیم پرافتخار لیگ والیبال، شاه ماهی در تور کاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید