معرفی بازار گل مشهد Mashhad

به گزارش بلاگ پو، در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با بازار گل مشهد آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید تا درباره این بازار گل بیشتر بدانید.

معرفی بازار گل مشهد Mashhad

اگر شما هم به گل و گیاه علاقه مند باشید، حتما نام بازار گل واقع در بلوار خیام را شنیده اید. بازار گل خیابان خیام، یک مجتمع عظیم پر از تنوع برای خرید گل و گیاه طبیعی و مصنوعی است. عمده فروشان گل و گیاه، خاک، کود، سم و گلدان و یکسری وسایل تزئینی در این مجموعه واقع شده اند. و البته شما می توانید از این بازار بصورت تکی و جزئی نیز خرید کنید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

بسیاری از گل هایی که در گل فروشی های سطح شهر مشهد و حتی شهرستان های اطراف مشهد مشاهده می کنید، از اینجا خریداری می شوند. تعداد فروشگاه های بازار گل زیاد است به همین دلیل تنوع زیادی را می توانید ببینید و خرید بهتری داشته باشید . به غیر از گل و گیاه، فروشگاه های لوازم قنادی و جشن تولد هم مشاهده می شود.

بعضی از اقلام که می توایند از اینجا خریداری کنید: انواع گل های شاخه ای و دسته ای، نهال درختان میوه، انواع بذر گیاهان و سبزی ها، گیاهان زینتی و آپارتمانی، درختچه ها، بنسای ها و کاکتوس های مدرن، همچنین انواع لوازم تزیینی، باغبانی و کودهای مختلف در این بازار عرضه می شود.در عید نوروز نیز ماهی و سبزه و سفره های هفت سین نیز به فروش می رسد.

آدرس: خراسان رضوی - مشهد - انتهای بلوار خیام شمالی - خیابان خیام 40 - مجتمع تجاری فتح آباد

ساعت کار: بعد از طلوع خورشید تا ساعت 12 - البته بعد از ظهر هم بسیاری از فروشگاه های بازار گل فعال می باشند اما اگر قصد خرید گل شاخه ای دارید اول صبح گل های مرغوب تر و تازه تری را می توانید تهیه کنید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22068

به "معرفی بازار گل مشهد Mashhad" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازار گل مشهد Mashhad"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید