معرفی تیم منتخب تاریخ توسط فرانس فوتبال

به گزارش بلاگ پو، فرانس فوتبال در حالی بهترین تیم تاریخ را انتخاب کرد که در کمال تعجب نام بسیاری از ستاره های عظیم در آن دیده نمی گردد.

معرفی تیم منتخب تاریخ توسط فرانس فوتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، با وجود این که به دلیل شیوع ویروس کرونا سال جاری مراسم توپ طلا برگزار نمی گردد، فرانس فوتبال دست به اقدامی جالب زده و بهترین های تاریخ پرطرفدارترین ورزش جهان را انتخاب نموده است؛ انتخاب هایی که توسط 140 روزنامه نگار معتبر اجرا شده است. نکته مهم درباره لیست منتشر شده این است که نام گرد مولر، بابی مور، روبرتو باجو، پیتر اشمایکل، گوردون بنکس و فرانس پوشکاش در هیچ کدام از سه لیست دیده نمی گردد!

ترکیب اصلی:

لو یاشین؛ بهترین دروازه بان

لو یاشین ملقب به عنکبوت سیاه دروازه بان معروف شوروی بود که به خاطر مهار های ضربات پنالتی شهره بود. او در طول دوران حرفه ای خود 150 پنالتی مهار کرد و یک سنگربان بسیار مطمئن به حساب می آمد.

کافو؛ بهترین مدافع راست

اکثریت قریب به اتفاق این اهالی فوتبال این بازیکن را بهترین دفاع راست تاریخ تلقی می نمایند و حالا فرانس فوتبال نیز بر آن صحه گذاشته است. کافو با تیم ملی برزیل به مقام قهرمانی جام جهانی 2002 دست یافت و رفت و برگشت های خستگی ناپذیر او در بازی ها بی نظیر بود.

پائولو مالدینی؛ بهترین دفاع چپ

اسطوره تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی روسونری فعالیت می نماید، در زمان بازی یک مهره بدون جانشین به حساب می آمد و اکنون فرانس فوتبال او را بالاتر از روبرتو کارلوس به عنوان بهترین دفاع چپ تاریخ انتخاب نموده است.

فرانس بکن بائر؛ بهترین مدافع وسط

قیصر فوتبال آلمان در زمان بازی یک مهره قابل اتکا و اطمینان به حساب می آمد. موضوعی که باعث شده او حالا توسط فرانس فوتبال به عنوان بهترین مدافع وسط تاریخ شناخته گردد؛ انتخابی که احتمالاً کاملا شایسته آن است.

ژاوی؛ بهترین هافبک دفاعی

اسطوره باشگاه بارسلونا که هم اکنون سرمربیگری باشگاه السد قطر را بر عهده دارد، رقم زننده یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا در کنار بازیکنانی نظیر لیونل مسی، آندرس اینیستا، دنی آلوز و... بود. او همچنین با تیم ملی اسپانیا قهرمانی یورو و جام جهانی را هم بدست آورد.

لوتار ماتئوس؛ بهترین هافبک دفاعی

ماتئوس یک رهبر واقعی در خط هافبک تیم ملی آلمان به حساب می آمد و یکی از ارکان قهرمانی این تیم در جام جهانی 1990 بود. او همچنین دوران فوق العاده ای را در باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ و اینتر پشت سر گذاشت.

دیه گو آرماندو مارادونا؛ بهترین هافبک تهاجمی

چندی پیش درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی دیه گو مارادونا جهان را در یک شوک عظیم فرو برد. احتمالاً احتیاج به شرح درباره قابلیت های مارادونا وجود ندارد. او به تنهایی تیم ملی آرژانتین را به مقام قهرمانی جام جهانی 1986 رساند و در بخش باشگاهی نیز با ناپولی فوق العاده عمل کرد. بسیاری مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند.

پله؛ بهترین هافبک هجومی

قهرمان سه دوره رقابت های جام جهانی فوتبال با تیم ملی برزیل، یکی از بهترین های تاریخ محسوب می گردد و حالا در کنار دیه گو آرماندو مارادونا فقید به عنوان بهترین هافبک تهاجمی های تاریخ فوتبال شناخته شده است.

لیونل مسی؛ بهترین وینگر راست

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا عامل اصلی رقم خوردن دوران طلایی باشگاه کاتالانی تلقی می گردد. لیونل مسی طی این مدت خود را در به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال معرفی کرد؛ تا جایی که بسیاری از فوتبال دوستان او را بالاتر از بازیکنانی نظیر دیه گو مارادونا، پله و کریستیانو رونالدو در تاریخ بهترین می دانند.

کریستیانو رونالدو؛ بهترین وینگر چپ

نماد سخت کوشی و کوشش در جهانی فوتبال حالا به عنوان بهترین وینگر راست تاریخ شناخته شده است. بدون شک رونالدو در کنار مسی جذاب ترین رقابت تاریخ فوتبال تا به این جا را رقم زده اند و حالا هر دو کنار یکدیگر در تیم منتخب فرانس فوتبال جای گرفته اند. همچون مسی بسیاری از طرفداران فوق ستاره پرتغالی نیز او را در تاریخ بهترین می دانند.

رونالدو نازاریو؛ بهترین مهاجم

بدون شک او بهترین تمام نماینده در تاریخ فوتبال محسوب می گردد. رونالدو نازاریو یکی از اصلی ترین دلایل قهرمانی برزیل در جام جهانی 2002 بود و حالا توسط فرانس فوتبال به عنوان بهترین مهاجم تاریخ شناخته شده است.

ترکیب دوم:

جانلوییجی بوفون (دومین دروازه بان برتر تاریخ)

کارلوس آلبرتو (دومین مدافع راست برتر تاریخ)

فرانکو بارزی (دومین مدافع وسط برتر تاریخ)

روبرتو کارلوس (دومین مدافع چپ برتر تاریخ)

آندره آ پیرلو و فرانک رایکارد (دومین هافبک دفاعی های برتر تاریخ)

زین الدین زیدان و آلفردو دی استفانو (دومین هافبک هجومی های برتر تاریخ)

گارینشا (دومین وینگر راست برتر تاریخ)

یوهان کرایوف (دومین مهاجم نوک برتر تاریخ)

رونالدینیو (دومین وینگر چپ برتر تاریخ)

ترکیب سوم:

مانوئل نویر (سومین دروازه بان برتر تاریخ)

فیلیپ لام (سومین مدافع راست برتر تاریخ)

سرخیو راموس (سومین مدافع وسط برتر تاریخ)

پل برایتنر (سومین مدافع چپ برتر تاریخ)

یوهان نیسکنز و دیدی (سومین هافبک دفاعی های برتر تاریخ)

میشل پلاتینی و آندرس اینیستا (سومین هافبک هجومی های برتر تاریخ)

جرج بست (سومین وینگر راست برتر تاریخ)

مارکو فن باستن (سومین مهاجم نوک برتر تاریخ)

تیری آنری (سومین وینگر چپ برتر تاریخ)

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40108

به "معرفی تیم منتخب تاریخ توسط فرانس فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تیم منتخب تاریخ توسط فرانس فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید