معرفی فیلم عاشقانه Falling For Christmas

به گزارش بلاگ پو، علاوه بر هالووین، به هنگام کریسمس نیز تعداد فیلم بسیار زیادی روی پرده سینماها اکران می شوند و این موقع از سال یکی از پر جنب وجوش ترین زمان ها در گیشه به شمار می رود و بیننده ها از انواع فیلم ها لذت می برند. فیلم های عاشقانه و کریسمسی نیز در این میان به چشم می خورند که برای بسیاری از افراد جالب توجه هستند و یکی از آثار سال جاری نیز فیلم عاشق کریسمس شدن (Falling For Christmas) نام دارد که محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی فیلم عاشقانه Falling For Christmas

عوامل سازنده فیلم Falling For Christmas

فیلم های ژانر کمدی و عاشقانه تاریخچه بسیار طولانی در سینما دارند و بسیاری از هواداران از روند این گونه آثار به خوبی مطلع هستند و همین نیز علت بسیار خوبی است تا عوامل سازنده این آثار برجسته باشند و بتواند با مهارت خود داستانی مجذوب نماینده را برای مخاطبان به نمایش بگذارند. کارگردانی و نویسندگی فیلم عاشق کریسمس شدن را جنین دیمین (Janeen Damian) در دست دارد.

جنین دیمین سابقه و تجربه نسبتا خوبی با فیلم های کمدی و عاشقانه دارد و مطمئنا می تواند فیلم عاشق کریسمس شدن را نیز به اثری جالب توجه و رضایت بخش تبدیل کند. از جمله فیلم هایی که او قبلا ساخته می توان به فیلم The Christmas Waltz و فیلم Much Ado About Christmas اشاره نمود.

او برای نوشتن فیلم نامه فیلم عاشق کریسمس شدن با جف بونت (Jeff Bonnett) و مایکل دیمین (Michael Damian) همکاری نموده است. نیتن لانیر (Nathan Lanier) نیز که قبلا در فیلم خانه پیش از تاریکی (Home Before Dark) کار نموده، وظیفه ساخت موسیقی متنی برای این فیلم را برعهده داشته است.

داستان فیلم Falling For Christmas

با نزدیک شدن به فصل زمستان و کریسمس، آثار مرتبط با این فصل از سال بیشتر و بیشتر می شوند و مخاطبان مشتاقانه منتظر تماشای آن ها هستند. از میان فیلم های کریسمسی، فیلم های ژانر عاشقانه و کمدی حتی بیشتر نیز مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند و به راحتی می توانند به آثاری بسیار پیروز و مجذوب نماینده تبدیل شوند.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم عاشق کریسمس شدن از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس بدین توضیح است:

وارث هتلی که به تازگی نامزد نموده با بازی لیندزی لوهان (Lindsay Lohan) به هنگام اسکی کردن دچار سانحه می گردد و از فراموشی رنج می برد. او متوجه می گردد که صاحب خوشتیپ و مجذوب نماینده یک مسافرخانه با بازی چورد اوراستریت (Chord Overstreet) و بعلاوه دخترش از او مراقبت می کردند، آن هم درست در زمانی که تا کریسمس مدت کوتاهی به جای مانده است.

بازیگران فیلم Falling For Christmas

بازیگرانی که برای حضور در یک اثر سینمایی انتخاب می شوند همواره می توانند بیننده ها را بیشتر به تماشای این فیلم ها ترغیب نمایند. در فیلم عاشق کریسمس شدن لیندزی لوهان نقش اصلی را بازی می نماید. این بازیگر در دهه گذشته با مسائل شخصی متعددی دست و پنجه نرم نموده و پس از سال ها خاطرنشان کرد که بار دیگر به روی پرده نقره ای سینما و حرفه بازیگری بازخواهد گشت. این واقعا خبری بسیار خوب برای هواداران او بود.

لیندزی لوهان معروفیت بسیار زیادی برای بازی در فیلم های عاشقانه و کمدی دارد و از جمله آثار برجسته او نیز می توان به فیلم بسیار پیروز فقط شانس من (Just My Luck) محصول سال 2006 میلادی اشاره نمود که در آن در کنار کریس پاین (Chris Pine) نقش آفرینی نموده بود. چورد اوراستریت دیگر بازیگر فیلم عاشق کریسمس شدن است که بیشتر برای نقش آفرینی خود به عنوان سم ایوانز در سریال گلی (Glee) معروفیت دارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم عاشق کریسمس شدن نقش آفرینی می نمایند نیز می توان جک واگنر (Jack Wagner)، جورج یانگ (George Young)، بلیث هاوارد (Blythe Howard) و چیس رمزی (Chase Ramsey) را نام برد.

تاریخ پخش فیلم Falling For Christmas

همانطور که در بالا ذکر شده بود، فیلم عاشق کریسمس شدن محصولی اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که به وسیله خود این کمپانی ساخته و فراوری شده است. به همین علت نیز این اثر روی سرویس آنلاین همین کمپانی عرضه خواهد شد.

سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام نموده که فیلم عاشق کریسمس شدن در تاریخ 10 نوامبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 19 آبان 1401) پخش می گردد. نتفلیکس بر خلاف بعضی از آثار خود که آن ها را برای مدتی کوتاه روی پرده سینماها اکران می نماید تا واجد شرایط حضور در مراسم های فیلم همانند اسکار باشند، این فیلم را به روی پرده سینماها نمی آورد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 68076

به "معرفی فیلم عاشقانه Falling For Christmas" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم عاشقانه Falling For Christmas"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید