معرفی هتل وست مونت مونترال ، 4 ستاره

به گزارش بلاگ پو، این هتل در مونترال واقع در غرب این شهر، دارای 20 طبقه با سوئیت های بزرگی است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری، رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد. هتل وست مونت مونترال Westmount Montreal Hotel تقریبا 650 متر از مرکز معماری کانادا، 1.2 کیلومتر از موزه هنرهای زیبای مونترال و 2 کیلومتر از پارک مونت رویال فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل وست مونت مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل وست مونت مونترال ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل وست مونت مونترال

این هتل 4 ستاره دارای امکانات رفاهی نظیر اینترنت کابلی و وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها با 51 متر فضای کنفرانس به همراه 2 اتاق جلسه، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل در دسترس می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، قهوه و چای در مناطق مشترک، تلویزیون در مکان های عمومی، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. دستگاه خودپرداز بانک، صبحانه رایگان و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل وست مونت مونترال

استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا بخشی از خدمات تفریحی این هتل 4 ستاره در مونترال می باشد، همچنین دارای یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را درخواست دهید.

رستوران هتل

صبحانه آمریکایی بوفه، هر روز صبح در این هتل ارائه می گردد، همچنین پذیرایی شام را با ارائه شام سبک را سه بار در هفته فراهم می نماید.

امکانات اتاق های هتل

روزنامه های رایگان، اینترنت رایگان وای فای، منوی بالش، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، ماکروویو، قهوه و چای ساز، آشپزخانه و وسایل آشپزی، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت کویین با یک اتاق خواب: 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کویین با دو اتاق خواب: 46 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • استودیو با تراس: 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • استودیو دابل با تراس: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت با دو اتاق خواب و آشپزخانه: 37 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 46 دقیقه ای آن را می بینید و با 9 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 3 دقیقه، با اتوبوس 6 دقیقه و پیاده 13 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 6 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 4 دقیقه ای، با اتوبوس 11 دقیقه ای و با پیاده 24 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 3 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 7 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 29 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 7 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 54 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 36 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 9 دقیقه، با اتوبوس 25 دقیقه و پیاده 34 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 2 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 29 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 20 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 4 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 55 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل وست مونت مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H3H 2N5، مونترال، خیابان لینکولین 2170

2170 Lincoln Ave, Montreal, QC H3H 2N5, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10739

به "معرفی هتل وست مونت مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل وست مونت مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید