مهدی: چاره ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم، به استادیوم های فاقد گیت اجازه ورود تماشاگر نمی دهیم

به گزارش بلاگ پو، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که این کمیته، ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس را به ناچار در روز شنبه برگزار می نماید.

مهدی: چاره ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم، به استادیوم های فاقد گیت اجازه ورود تماشاگر نمی دهیم

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره شرایط آنالیز امکانات کشورمان برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 گفت: اکنون از استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد بازدید می کنیم و سپس برای بازدید از زیرساخت های استان اصفهان و استادیوم نقش دنیا، راهی اصفهان می شویم. نمایندگان AFC روز پنجشنبه جمع بندی می نمایند و سپس بازدیدی از ریاض دارند. با بازدید از امکانات همه کشورهای متقاضی میزبان، رأی خود را اعلام خواهند کرد.

وی درباره برگزاری دربی مرکز در ساعت 16 شنبه 13 آذر توضیح داد: خیلی کوشش کردیم بازی روز آدینه برگزار گردد و این مسابقه را یک روز عقب بیندازیم، اما در این صورت بعضی تیم ها سه یا چهار روز استراحت می کردند. دربی برای بسیاری از مردم مهم است و ناچار به برگزاری آن در روز شنبه شدیم. ما باید مسابقات را هر چه سریع تر برای فصل آینده تمام کنیم و کمی بدسلیقگی شده است، اما با توجه به اینکه تماشاگری نداشتیم و این برای ما خوشایند نیست، از این فرصت سوءاستفاده کردیم.

اگر بازی در روز آدینه برگزار می شد، یک یا دو هفته فرصت کم می آوردیم.، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن بیان این جمله گفت: بعلاوه زمانی که به سمت سرمای هوا می رویم، دیدارها ساعت 15 یا 16 برگزار می شوند که زمانی مناسب است. در غیر این صورت بازی باید در ساعت 18 برگزار می شد که با توجه به سرمای هوا، شاید کیفیت مسابقه کاهش می یافت. محدودیت هایی به تقویم ما تحمیل می گردد و با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای ملی و نیز احترام به مناسبت ها، تقویم شسته و رُفته ای درست نمی گردد.

مهدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، در واکنش به اظهارنظر رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر اینکه طرفداران می توانند از روز 20 آبان وارد استادیوم های کشور شوند، اعلام نمود: در یک هفته گذشته با نماینده AFC به شهرهای مختلف سفر می کنم و فرصتی برای صحبت با فدراسیون پزشکی ورزشی نداشتم. تصمیمات اولیه گرفته شده است و برای اجرای آن، مکاتباتی باید با باشگاه ها صورت بگیرد. باشگاه هایی که گیت و فروش بلیت الکترونیکی دارند، می توانند مانند گذشته تماشاگر داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه طرفداران تا پیش از انتها نیم فصل اول وارد استادیوم ها شوند، اعلام کرد: برای فروش بلیت و کنترل شیوع کرونا، به استادیوم های فاقد تجهیزات اجازه ورود تماشاگران نمی دهیم. بخشی از این موضوع بر عهده باشگاه هاست و باید ساختار بلیت فروشی را رعایت کنیم. آنها باید از یک سال و نیم فرصت لازم استفاده می کردند تا گیت های استادیوم های خود را تکمیل و فروش بلیت الکترونیکی را راه اندازی نمایند. سامانه فروش بلیت در اختیار باشگاه ها قرار گرفته شده و سرعت کار را باید از باشگاه ها بخواهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58088

به "مهدی: چاره ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم، به استادیوم های فاقد گیت اجازه ورود تماشاگر نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: چاره ای جز برگزاری دربی در روز شنبه نداشتیم، به استادیوم های فاقد گیت اجازه ورود تماشاگر نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید