مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید تنش هواوی و ایالات متحده تا به روزرسانی گوشی های ال جی

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید تنش هواوی و ایالات متحده تا به روزرسانی گوشی های ال جی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ایالات متحده در تلاش است دامنه تحریمهای علیه هواوی را در سال 2020 گسترده تر کند. وزیر بازرگانی ایالات متحده؛ ویلبور راس به بلومبرگ فاش کرد که دولت این کشور روی قوانین جدیدی کار می کند که هدف آن محدود کردن هر چه بیشتر درهای فناوری علیه ایالات متحده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد سامسونگ نیز تصمیم گرفته مثل شرکت های رقیب و چینی از رنگبندی های خاص برای پوشش دادن سلیقه های مختلف استفاده کند. این موضوع می تواند توجه افراد کم سن و سال تر و زنان را به سمت خود جلب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از رایج ترین مسائل افراد در مواجهه با گوشی ها یا تبلت های اندرویدی این است که نمی توانند به روزرسانی را روی دستگاه های خود انجام دهند. این موضوع به ویژه با توجه به اهمیت به روزرسانی برای کارکرد بهتر سیستم دستگاه بسیار ناراحت کننده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتظار می رود شرکت سامسونگ گوشی گلکسیX Flip ؛ دومین تلفن هوشمند تاشو خود را در رویداد 11 فوریه خود معرفی کند. در این رویداد خانواده گلکسیS20 نیز به شکل رسمی معرفی خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ال جی از نظر به روزرسانی های سیستم عامل برای دستگاه های قدیمی خود شهرت خوبی ندارد ، اما برای بهبود آن تلاش می کند. مدتی پیش اندروید 10 به دو گوشی ال جی یعنی G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G وارد شده است اما به نظر می رسد این فهرست به زودی بزرگ تر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19344

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید تنش هواوی و ایالات متحده تا به روزرسانی گوشی های ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید تنش هواوی و ایالات متحده تا به روزرسانی گوشی های ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید