مکزیکی ها کی روش را به آمریکا دعوت کردند، توافق در ینگه دنیا؟

به گزارش بلاگ پو، یک رسانه مکزیکی از تمایل کارلوس کی روش برای راهنمایی مکزیک و حضور این مربی در آمریکا برای دیدن دو بازی دوستانه مکزیک اطلاع داد.

مکزیکی ها کی روش را به آمریکا دعوت کردند، توافق در ینگه دنیا؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اینترنتی dalemexico، تیم ملی فوتبال مکزیک تقریبا 20 روز دیگر در روزهای فیفادی دو دیدار دوستانه برگزار خواهد نمود. مکزیک ابتدا در شهر هوستون آمریکا باید برابر اروگوئه به میدان برود و در ادامه در شهر نشویل برابر تیم ملی آمریکا قرار خواهد گرفت.

بعد از منتشر شدن اخباری درباره قرار دریافت نام کارلوس کی روش به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مکزیک، پایگاه اینترنتی dalemexico نوشت: کارلوس کی روش برای این دو دیدار به آمریکا سفر خواهد نمود تا از نزدیک بازی های تیم ملی مکزیک را به نظاره بنشیند تا فدراسیون فوتبال مکزیک صحبت های رسمی خود را با این مربی شروع کند.

در ادامه این مطلب آمده است: کارلوس کی روش از پیشنهاد تیم ملی مکزیک استقبال نموده و به همین خاطر به آمریکا دعوت گردیده تا بازی های این کشور را زیر نظر بگیرد. طرفین برای رسیدن به توافق نهایی نزدیک گردیده اند.

به گزارش خبرنگاران، این اخبار در شرایطی منتشر می گردد که پیش تر نیز از کره جنوبی، ازبکستان، مراکش، الجزایر، کامرون، آفریقای جنوبی، مصر و کلمبیا به عنوان تیم های خواستار کی روش سخن به میان آوردند که تمام این صحبت ها در حد شایعه ماند و اکنون باید ببینیم پیشنهاد تیم ملی مکزیک به کی روش نیز در حد گمانه زنی رسانه هاست یا این بار سرمربی تیم ملی ایران قصد ترک تیم ملی را دارد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 620

به "مکزیکی ها کی روش را به آمریکا دعوت کردند، توافق در ینگه دنیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکزیکی ها کی روش را به آمریکا دعوت کردند، توافق در ینگه دنیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید