نماینده ژاپن با گل های ساتو پنجم شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : در ادامه رقابت های فوتبال جام باشگاه های دنیا سانفریس ژاپن با غلبه بر اولسان کره جنوبی به مقام پنجمی دست یافت.

نماینده ژاپن با گل های ساتو پنجم شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های فوتبال جام باشگاه های دنیا که در ژاپن در حال برگزاری است امروز (چهارشنبه) دو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و سانفریس هیروشیمای ژاپن برای کسب عنوان پنجمی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سانفریس، قهرمان جی لیگ ژاپن پیروز شد در ملاقاتی نزدیک با نتیجه 3 بر2 اولسان، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را مغلوب کند.

در این ملاقات ابتدا هیروکی میزوموتو، مدافع 27 ساله سانفریس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کره ای ها در نتیجه پیش بیفتند اما ژاپنی ها که در خانه بازی می کردند به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 35 توسط ساتورو یاماگیشی به گل تساوی رسیدند.

پس از آنکه بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی به اتمام برسد، نیمه دوم را تیم هیروشیما بهتر شروع کرد و با دو گلی که هیساتو ساتو در دقایق 56 و 72 وارد دروازه اولسان کرد ژاپنی ها به کسب عنوان پنجمی نزدیک تر شدند. اولسان در ادامه فشار بیشتری به حریف خود آورد ولی گل دقیقه 5+90 لی یونگ نیز کارساز نبود و سانفریس هیروشیما به عنوان پنجمی این دوره از مسابقات جام باشگاه های دنیا دست یافت.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها امروز (چهارشنبه) دو تیم الاهلی مصر و کورینتیاس برزیل به مصاف هم می فرایند تا یک پای فینال معین گردد. فردا (پنجشنبه) نیز در دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی مونتری مکزیک رودرروی چلسی، قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20029

به "نماینده ژاپن با گل های ساتو پنجم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ژاپن با گل های ساتو پنجم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید