نارضایتی رای دهندگان ارمنی تبار از سکوت ترامپ در قبال مناقشه قره باغ

به گزارش بلاگ پو، سکوت ترامپ در قبال درگیری نظامی هفته های اخیر در منطقه قره باغ موجب نارضایتی و ناراحتی جامعه ارامنه آمریکا شده است.

نارضایتی رای دهندگان ارمنی تبار از سکوت ترامپ در قبال مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جامعه ارامنه آمریکا از سکوت دونالد ترامپ و عدم اقدامات کافی دولت واشنگتن در قبال مناقشه نظامی قره باغ ناراضی هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش جامعه ارامنه آمریکا که حدود 1.5 میلیون نفر هستند، از رئیس جمهور و کنگره خواسته اند تا اقدام جمهوری آذربایجان در یورش به قره باغ را محکوم نمایند.

دخالت ترکیه در این درگیری نظامی و عدم تمایل ترامپ برای محکوم کردن آنکارا نیز موجب خشم و ناراحتی بیشتر آنها شده است.

روز پنجشنبه هزاران نفر از ارامنه آمریکا در مقابل کاخ سفید تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به سکوت و عدم اقدام کافی دولت ترامپ اعلام نمایند.

دو روز پس از شروع درگیری نظامی در منطقه قره باغ، جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه ای بیان کرد: ترامپ باید از رهبران ارمنستان و آذربایجان بخواهد تا آتش بس را برقرار نمایند و دخالت ترکیه را نیز محکوم کند.

با این حال ترامپ تنها در یک بیانیه مشترک با روسیه و فرانسه مشارکت کرد و خواهان توقف درگیری ها شد. وی حاضر نشد از ترکیه بخواهد تا در این مناقشه دخالت نکند.

بعید به نظر می رسد که این مساله تاثیر زیادی در رقابت های انتخاباتی داشته باشد. بخش عمده ارامنه آمریکا در لس آنجلس، نیویورک و بوستون زندگی می نمایند که دموکرات ها به راحتی می توانند در آنها به پیروزی برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34091

به "نارضایتی رای دهندگان ارمنی تبار از سکوت ترامپ در قبال مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی رای دهندگان ارمنی تبار از سکوت ترامپ در قبال مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید