نامگذاری دو فضای شهری به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حجت نظری با تبریک فرارسیدن سال 1400 و آرزوی سلامتی برای مردم ایران و تهران گفت: امیدوارم سال جدید، سالی پر از سلامتی، برکت و توسعه و پیشرفت برای مردم ایران باشد.

نامگذاری دو فضای شهری به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند

نظری با بیان اینکه در سال 99 کرونا جان های زیادی را از هم وطنانمان گرفت، گفت: همدرد مردم عزیز و به خصوص آنان که عزیزی را از دست داده اند، هستیم و امیدواریم که سال 1400 سال ریشه کنی این ویروس هم باشد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در پی ابتلاء به کرونا گفت: مدیریت شهری پایتخت در دوره پنجم توجه به مفاخر و مشاهیر شهر و کشور را در دستورکار خود قرار داده و به همین دلیل نیز تا به امروز معابر و فضاهای زیادی را به نام بزرگان و مفاخر هنر، ورزش و … نامگذاری نموده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران با تغییر نام دو مجموعه ورزشی به نام زنده یاد مهرداد میناوند و زنده یاد علی انصاریان موافقت نموده و مقرر شد تا پس از تصویب در صحن شورای شهر مجموعه ورزشی شکوفه در منطقه 14 و محله غیاثی به نام علی انصاریان و مجموعه باغ گلستان در منطقه 10 و تقاطع خیابان رودکی و کمیل به نام مهرداد میناوند نامگذاری گردد.

نظری دلیل این نامگذاری را نزدیکی این مجموعه های ورزشی با محله کودکی و به جهان آمدن این افراد دانست و گفت: در بهار 1400 تمام مراحل این نامگذاری های طی خواهد شد و من امیدوارم بتوانیم با این اقدام نام و یاد این دو عزیز را گرامی بداریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45401

به "نامگذاری دو فضای شهری به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامگذاری دو فضای شهری به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید