نام حریف تیم ملی فوتبال ایران لو رفت

به گزارش بلاگ پو، خبرنگار لیبریایی از احتمال برگزاری بازی تیم ملی فوتبال این کشور با ملی پوشان ایران خبر داد.

نام حریف تیم ملی فوتبال ایران لو رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران، پنج شنبه 23 آبان آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا را در ورزشگاه بین المللی بصره عراق برگزار می کند.

این آخرین بازی رسمی شاگردان مارک ویلموتس در سال 98 است، اما مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند از فرصت خالی بودن برنامه تیم ملی در روز 19 نوامبر (28 آبان) استفاده کنند تا این تیم یک بازی محبت آمیز در آن تاریخ انجام بدهد.

با توجه به توانایی مالی فدراسیون و پر بودن برنامه بیشتر تیم های ملی در سطح جهان، تیم های کمی برای برگزاری این بازی محبت آمیز در دسترس مسئولان فدراسیون فوتبال هستند. ضمن اینکه مدیران این فدراسیون قصد دارند تیم ملی را در تاریخ مذکور به مصاف تیمی از آسیا یا آفریقا بفرستند.

چین، استرالیا، عربستان، بنگلادش، ماکائو، بوتان، برونئی، تیمور شرقی، پاکستان از آسیا و لیبریا، زانزیبار، رونیون، سوازیلند، مایوت، سومالیا، سیشل، مائوریتیس، اریتره و جیبوتی تیم های آفریقایی هستند که با توجه به خالی بودن برنامه شان تیم ملی فوتبال ایران می تواند 28 آبان با آن ها بازی تدارکاتی برگزار کند. البته با توجه به اینکه گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا علاقه ای ندارد تیمش پس از بازی با اردن بازی محبت آمیز انجام بدهد و فدراسیون فوتبال ایران هم پیشنهادی به عربستان برای برگزاری دیدار تدارکاتی نمی دهد، این 2 تیم هم از گزینه های در دسترس خارج می شوند.

در چنین شرایطی یکی از خبرنگاران لیبریایی به نام اکوسی منسا در توئیتی عجیب مدعی شده است تیم ملی کشورش در ماه نوامبر احتمال دارد با تیم های ایران و مصر بازی محبت آمیز برگزار کند.

این خبرنگار در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که تیم ملی مصر 28 آبان در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی قهرمانی آفریقا باید به مصاف کوموروس برود. به همین دلیل احتمال اینکه تیم 152 رنکینگ فیفا با سرمربیگری پتر باتلر انگلیسی مقابل ایران قرار بگیرند محتمل تر از فراعنه (لقب تیم ملی مصر) است.

با این وجود پیگیری های ما از فدراسیون فوتبال نشان می دهد چنین موضوعی رسمی نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14475

به "نام حریف تیم ملی فوتبال ایران لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام حریف تیم ملی فوتبال ایران لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید