ناگلزمن، اصلی ترین گزینه هدایت رئال مادرید در صورت جدایی زیدان

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی آلمانی لایپزیش به عنوان جانشین زیدان در نظر گرفته شده است.

ناگلزمن، اصلی ترین گزینه هدایت رئال مادرید در صورت جدایی زیدان

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمانی باشگاه لایپزیش اصلی ترین گزینه هدایت رئال مادرید در صورت جدایی زین الدین زیدان خواهد بود. به نقل از بیلد، سران رئال مادرید یولیان ناگلزمن را به عنوان جانشین زین الدین زیدان در فصل آینده در نظر گرفته اند. او در صدر لیست سران رئال مادرید برای هدایت این تیم قرار گرفته است. آن ها می خواهند فصل آینده را با یک سرمربی که از نظر تاکتیکی انعطاف بیشتری دارد، شروع کنند. سران رئال مادرید تحت تاثیر توانایی ناگلزمن در رشد و پیشرفت بازیکنان جوان قرار گرفته اند. این سرمربی آلمانی تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد.

به نظر می رسد صبر فلورنتینو پرز از نتایج این فصل رئال مادرید سر آمده و باشگاه رئال مادرید قصد ادامه همکاری برای فصل بعد با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار خود را ندارد. رئال مادرید در فصل جاری وداعی غیرمنتظره با گوپا دل ری داشت، در لالیگا نیز در صورت پیروزی اتلتیکومادرید در بازی عقب افتاده 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در لیگ قهرمانان نیز کسی شانس چندانی برای قهرمانی آنها قائل نیست.

اما نشریه آلمانی و معتبر بیلد ساعتی قبل مدعی شد مدیران رئال مادرید قصد دارند برای توافق با جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان و آلمانی لایپزیش وارد عمل شوند. این نشریه در گزارشی فاش کرد تماس هایی بین باشگاه اسپانیایی با ناگلسمان برقرار شده و آنها از این سرمربی جوان خواسته اند از تابستان هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد.

این در حالیست که رئال مادرید در تابستان 2018 نیز برای توافق با جولیان ناگلسمان اقدام کرده بود که در آن مقطع سرمربی آلمانی تمایلی به رفتن به برنابئو نشان نداد. اما حالا و با کسب تجربه بیشتر، ممکن است ناگلسمان این بار پیشنهاد رئال مادرید را قبول کرده و در تابستان بعدی با این تیم به توافق دست یابد. رئال مادرید در سالهای اخیر در بازار جابجایی چندان فعال نبوده و برخی معتقدند زیدان ابزار لازم برای موفقیت در این تیم را در حال حاضر در اختیار ندارد. البته بی تردید در صورت موفقیت رئال مادرید در یکی از دو جام پیش رو یعنی لیگ قهرمانان یا لالیگا، زیرو فصل بعد هم در رختکن این تیم ماندگار خواهد شد.

یولیان ناگلزمن چندان هم نسبت به شایعات علاقه رئال مادرید بی میل نیست. سرمربی جوان آلمانی بعد از درخشش به همراه هوفنهایم، هدایت لایپزیش را از سال 2019 بر عهده گرفته و امسال با 35 امتیاز از 18 بازی در رده دوم بوندسلیگا قرار گرفته است. به نقل از گـل، با توجه به خطری که جایگاه زین الدین زیدان در رئال مادرید را تهدید می کند، رسانه های جهان از ناگلزمن به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مرد فرانسوی نام می برند که حالا او در مصاحبه با Sky Sport آلمان به این اخبار واکنش نشان داد:

قطعاً چیزهای بدتری برای خواندن هم وجود دارند، اما این را هم می دانم که هر آنچه در روزنامه ها نوشته می شود، همیشه هم درست نیستند.

ناگلزمن تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد و البته احتمال همکاری او با رئال مادرید به عملکرد زیدان در ادامه فصل نیز بستگی خواهد داشت.

یولیان ناگلزمن در سال 2018 علاقه ای به همکاری با رئال مادرید نداشت چرا چنین انتقالی در نظر او منطقی به نظر نمی آمد. به نقل از بیلد، در آن زمان رئال مادرید در حال ریکاوری کردن از 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا طی پنج سال بود و همچنین زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو راه دیگری را در پیش گرفته بودند. ناگلزمن هم پس از تلاش های خود در هوفنهایم، برای خودش نامی دست و پا کرده بود. مخالفت ناگلزمن برای انتقال به سانتیاگو برنابئو موجب شد تا رئال مادرید در نهایت سراغ جولین لوپتگی برود و ناگلزمن هم در سال 2019 به عنوان سرمربی لایپزیش منصوب شد. او در جدیدترین مصاحبه اش ماجرا را این طور شرح داده است: به نظرم این در آن برهه منطقی نبود. فقط سه هفته تا شروع تمرینات فرصت مانده بود و من هم چندان اسپانیایی بلد نبودم. این زمان برای من کافی نبود.

ناگلزمن سال گذشته تیمش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند ولی هنوز خودش را در زمره برترین مربیان جهان نمی بیند.

خودم را سرمربی مستعدی می دانم که دوست دارد به جمع بهترین ها راه پیدا کند و هنوز جای زیادی برای پیشرفت کردن دارد. نیازی نیست لزوما در یک مقطع بهترین سرمربی جهان باشم اما دوست دارم روزی مرا یکی از بهترین ها بدانند. اگر می خواهید در جمع بهترین ها قرار بگیرید، باید جامی کسب کنید. جدای از بوندسلیگای زیر 19 سال (در فصل 14-2013 در هوفنهایم) من هیچ عنوانی ندارم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46759

به "ناگلزمن، اصلی ترین گزینه هدایت رئال مادرید در صورت جدایی زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلزمن، اصلی ترین گزینه هدایت رئال مادرید در صورت جدایی زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید