نبی: مسابقات پلی آف فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حداکثری برگزار خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست امروز خود با ارکان فوتسال کشور گفت: رشته فوتسال از مباحث کلیدی و یکی از پرچمداران همیشگی فدراسیون فوتبال است.

نبی: مسابقات پلی آف فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حداکثری برگزار خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی -دبیرکل فدراسیون در نشست مشترک با اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال، کمیته فنی فوتسال، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: این نشست با هدف هم افزایی و آنالیز کلیه نقطه نظرات در زمینه دستورجلسه اعلامی برگزار می گردد تا با شنیدن کلیه نظرات، نتیجه گیری معقول و درستی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: فوتسال همیشه از مباحث کلیدی و یکی از پرچمداران همیشگی و پیروز فدراسیون فوتبال است. باشگاه ها کوشش زیادی کردند و خروجی آن را در این سال ها در تیم ملی دیدیم. باید تمهیداتی درنظر گرفته گردد تا به بهترین شکل ممکن شاهد پیگیری امور مربوط به تیم ملی و سازمان لیگ فوتسال باشیم.

محمدنبی با اشاره به برگزاری مسابقات فینال لیگ برتر فوتسال گفت: تابع قوانین هستیم. ستاد مبارزه با کرونا که به عنوان مرجع اصلی دستور توقف فعالیت های ورزشی را داده بود، اکنون با ایجاد پروتکل های بهداشتی اعلام نموده که انجام تمرینات و برگزاری مسابقات مقدور است. با درنظر داشتن اینکه هر مسابقه باید در فصل مسابقاتی خودش به پایان برسد، هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال باید با نظارت بر پروتکل های ‪AFC‬ و پروتکل های داخلی حداکثر کوشش خود را جهت برگزاری شایسته مسابقات به جامانده به کار بگیرد.

وی توضیح داد: در نشست امروز به سازمان لیگ فوتسال ماموریت دادیم که مواردی چون هماهنگی ‪CIP‬ فرودگاه را برای رفت و آمد آسان و کم خطر دو تیم حاضر در دو ملاقات فینال لیگ برتر در نظر بگیرند. همچنین محل اسکان تیم ها جهت رعایت کلیه نکات بهداشتی و آماده سازی سالن های استاندارد برای برگزاری مسابقات به میزبانی هیات های فوتبال استان میزبان ملاک عمل خواهد بود و در بخش ارزیابی ناظرین ویژه فدراسیون، سازمان لیگ فوتسال و کمیته داوران به محل مسابقات اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26789

به "نبی: مسابقات پلی آف فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حداکثری برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: مسابقات پلی آف فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حداکثری برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید