نخستین شوک به ایندیانا وارد شد، اوکلاهما تنها میزبان پیروز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دور نخست مرحله پلی آف رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز یکشنبه با برگزاری چهار بازی شروع شد که در یکی از این بازی ها تیم ایندیانا پیسرز صدرنشین کنفرانس شرق برابر آتلانتا هاوکس 101 بر 93 باخت. این نتیجه در حالی به دست آمد که 18 هزار و 165 طرفدار تیم ایندیانا که لباس یکدست زرد تیم شان را بر تن داشتند تا آخرین لحظه در سالن بنکرز لایف فیلدهوس ایندیانا پولیس از تیم خود حمایت کردند. جف تیگو و پرو آنتیک به ترتیب با کسب 28 و 25 امتیاز ستاره های تیم آتلانتا در این بازی بودند. بهترین بازیکن ایندیانا نیز پل جورج بود که در 40 دقیقه توانست 24 امتیاز کسب کند.

نخستین شوک به ایندیانا وارد شد، اوکلاهما تنها میزبان پیروز

درگیری پرو آنتیک از آتلانتا و دیوید وست بازیکن ایندیانا تا انتها بازی ادامه داشت

در یکی دیگر از ملاقاتها تیم لس آنجلس کلیپز در حضور 19 هزار و 339 طرفدار یکدست سرخپوش خود پذیرای گلدن استیت وریرز بود که در عین ناباوری نتیجه را 109 بر 105 به مهمان خود واگذار کرد. کریس پل گارد سرشناس و ملی پوش کلیپرز مثل همواره درخشان ظاهر شد و 28 امتیاز کسب کرد ولی در آنسوی میدان بازی خوب دیوید لی و کلی ثامپسون باعث شد تا این وریرز به یک برد درخشان دست یابد.

خوشحالی دیوید لی و درایموند گرین ستاره های وریرز پس از پیروزی مقابل کلیپرز

تورنتو رپتورز دیگر میزبانی بود که بازی خانگی را در دور نخست پلی آف واگذار کرد. این تیم که در حضور 19 هزار و 800 طرفدار سفیدپوش خود در سالن ایر کانادا سنتر به مصاف بروکلین نتس رفته بود در انتها با حساب 94 بر 78 شکست را پذیرا شد. درون ویلیامز و جو جانسون هر کدام با 24 امتیاز ستاره های تیم بروکلین در این مسابفه بودند.

طرفداران تورنتو رپتورز در کوشش هستند تمرکز کوین گارنت را هنگام پرتاب آزاد بر هم بزنند

اوکلاهما سیتی ثاندرز که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می رود تنها میزبان پیروز بازی های روز نخست پلی آف بود. این تیم در جدال خانگی برابر ممفیس گریزلیز با حساب 100 بر 86 پیروز شد. ستاره این ملاقات کوین دورانت فوروارد تیم ثاندرز بود که در مدت زمان 43 دقیقه توانست 33 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس منجر به امتیاز در کارنامه خود ثبت کند.

شادی کوین دورانت و هم تیمی هایش پس از پیروزی برابر ممفیس گریزلیز

برنامه ملاقاتهای بامداد روز دوشنبه به توضیح زیر است:

* سن آنتونیو اسپرز - دالاس ماوریکس

* میامی هیت - شارلوت بابکتس

* شیکاگو بولز - واشنگتن ویزاردز

* هوستون راکتس - پورتلند بلیزرز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22130

به "نخستین شوک به ایندیانا وارد شد، اوکلاهما تنها میزبان پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین شوک به ایندیانا وارد شد، اوکلاهما تنها میزبان پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید