نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری 5 استان شمال غرب کشور برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری پنج استان شمال غرب کشور در این استان اطلاع داد.

نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری 5 استان شمال غرب کشور برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار امروز سه شنبه 21 آبان 98 به نقش و اهمیت ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم در مناطق نمونه گردشگری برای افزایش جذب گردشگر و سرمایه گذار اشاره نمود و گفت: در این راستا نشستی با حضور مدیرکل مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاونان سرمایه گذاری استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان 98 برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: این نشست با هدف هم اندیشی و هم فکری معاونان سرمایه گذاری در راستای سامان دهی مناطق نمونه گردشگری و جذب سرمایه گذار در این مناطق در تبریز برگزار خواهد شد.

آبدار، اضافه نمود: ارائه گزارش از شرایط مناطق نمونه گردشگری استان، آنالیز راهکارهای و ارائه مشوق های لازم به منظور جذب سرمایه گذار برای بهبود عملکرد مناطق نمونه گردشگری و احصای مسائل سرمایه گذاران این مناطق از محورهای نشست معاونان سرمایه گذاری این پنج استان خواهد بود.

او ادامه داد: ارائه برنامه تعیین برای مناطق نمونه گردشگری از نیمه دوم سال 98 و سال 99 نیز از دیگر اهداف تشکیل این نشست است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، در خاتمه به اهمیت بهبود عملکرد و اثر بخشی مناطق نمونه گردشگری در حوزه های مختلف برای جلب مشارکت سرمایه گذاران و جذب گردشگر اشاره نمود.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15874

به "نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری 5 استان شمال غرب کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری 5 استان شمال غرب کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید