نظر جالب مورینیو درباره نیمار

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جهانی فوتبال معتقد است نیمار قبل از این که با پله و دیگر ستاره های فوتبال برزیل مقایسه گردد باید با این تیم به موفقیتی دست پیدا کند. این ستاره جوان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهانی فوتبال شناخته می گردد که با وجود سن پایینش هم برای بارسلونا بازی نموده و هم در حال حاضر در پاری سن ژرمن که یکی از بهترین تیم های جهان است بازی می نماید.

نظر جالب مورینیو درباره نیمار

این بازیکن قبل از آن هم در سانتوس برزیل حضور داشته و توانسته در دوران بازی کردنش تا اینجای کار آمار و ارقام خوبی را رقم بزند. اما در بازی های بین المللی با تیم ملی کشورش هنوز پیروزیتی به دست نیاورده است. اگر چه توانسته مدال طلای المپیک را به دست آورد، اما هنوز خبری از قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی نیست.

ژوزه مورینیو که بعد از اخراج شدن از منچستریونایتد بدون تیم است، در گفتگویی درباره این بازیکن این طور گفته است: نیمار یک استعداد فوق العاده است و هیچ کس نمی تواند به این موضوع شک کند. او به اروپا آمد و بلافاصله بردن ها و پیروزیت هایش آغاز شد. اما فکر می کنم آن ها بازیکنانی که زمانی بهترین های جهان بودند را فراموش کردند، مانند ریوالدو و رونالدو. فقط این دو نیستند و من می توانم بیشتر هم به یاد آورم. این ها هم به اروپا آمدند و عالی کار کردند. جدا از این این بازیکنان توانستند در کشور خودشان هم عالی کار نمایند و در رده ملی هم پیروز بودند. نیمار می جنگد تا بهترین اروپا باشد، تقریبا هم به آن نزدیک است، اما پیروزیت با برزیل هنوز هم برای او یک آرزو است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4667

به "نظر جالب مورینیو درباره نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر جالب مورینیو درباره نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید