نمایشنامه خوانی خیاط با جوکر

به گزارش بلاگ پو، گروه فرهنگی خبرنگاران در تبادل نظر با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

نمایشنامه خوانی خیاط با جوکر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این روزها بیشتر کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می نمایند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، خبرنگاران در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

عبدالرضا اکبری بازیگری است که در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش آفرینی نموده است. او پدر پندار اکبری بازیگر است. آغاز فعالیت اکبری در تئاتر به سال 1347 برمی شود. وی کار خود را در نمایش های تلویزیونی از سال 1360 آغاز کرد و در سال 1363 با حضور در فیلم سینمایی زندان دوله تو (رحیم رحیمی پور) به عالم سینما قدم نهاد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در فیلم های سینمایی کانی مانگا، روز شیطان، قانون، دختری با کفش های کتانی، روز کارنامه، اخراجی ها، ایستگاه بهشت نفش آفرینی نموده است. او در فیلم سینمایی فرزند صبح در نقش امام خمینی (ره) بازی نموده است. آنام، معمای شاه، عملیات 125، شوق پرواز، پنجره، دلنوازان، اغما، تولدی دیگر و پهلوانان نمی میرند از سریال های مطرحی است که اکبری در آن ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

وی در گفت و گو با خبرنگاران کتاب نمایشنامه خیاط و فیلم های جوکر و 1917 را برای ایام تعطیلات نوروز برای خواندن و دیدن پیشنهاد می دهد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22608

به "نمایشنامه خوانی خیاط با جوکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشنامه خوانی خیاط با جوکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید