هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، برنامه های هفته ملی کودک امسال از روز 12 مهر با شعار آینده را باید ساخت و با موضوع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آغاز می شود و تا روز 17 مهر 1399 ادامه می یابد.

هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، برنامه های هفته ملی کودک امسال از روز 12 مهر با شعار آینده را باید ساخت و با موضوع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آغاز می شود و تا روز 17 مهر 1399 ادامه می یابد.

به گفته حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این برنامه ها امسال با توجه به هم زمانی با اربعین حسینی رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه ها به صورت مجازی اجرا و ارایه می شود.

وی با بیان این که هفته ملی کودک و 16 مهر به عنوان روز جهانی کودک سال هاست در ایران از سوی دست اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان و با موضوع کانون مورد توجه قرار گرفته است، این رویداد را فرصتی برای تاکید بر این مهم دانست که بچه ها و خواسته های شان بسیار با اهمیت است و آن ها تصویر روشنی از آینده جهان اند و نادیده دریافت بچه ها یعنی نادیده انگاشتن آینده کشور.

رهنما پاسداشت حرمت روز های سوگواری مذهبی و پرهیز از برگزاری برنامه های حضوری و توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرا و پخش برنامه های اینترنتی و تلویزیونی و مشارکت سازمان ها، وزارت خانه ها و نهاد های دولتی و غیردولتی با رعایت همین اصول را از مهم ترین نکته هایی دانست که در برنامه های امسال هفته ملی کودک مورد توجه کانون و دیگر دست اندرکاران و فعالان حوزه کودک قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون همراهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ویژه شبکه امید را در برگزاری این رویداد بسیار گسترده عنوان کرد و از ضبط و پخش یک برنامه تلویزیونی با مشارکت کانون با عنوان کانون امید خبر داد که هر روز طی این هفته از این شبکه پخش می شود.

رهنما یادآور شد که سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی نیز در این روز ها با هشتگ #بچه های-اربعین تلاش می کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه ها را تولید و تامین خواهند کرد و فیلم ها و لینک های مناسب بچه ها را منتشر یا بازنشر و از ظرفیت پخش زنده در شبکه های اجتماعی برای ایجاد جذابیت و آموزش بچه ها در این روز ها استفاده می کنند.

به گفته وی پخش و بازنشر فیلم نمایش ها و تئاتر ها و فیلم های سینمایی و انیمیشن ویژه بچه ها نمایش نقاشی های بچه ها با موضوع اربعین در سطح تهران و دیگر شهر های ایران با همکاری شهرداری های کشور همچنین انتشار آن در شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری در سرانجام از راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب های کانون با ارایه 25 درصد تخفیف برای کتاب طی هفته و گشایش و کلنگ زنی چندین مرکز فرهنگی هنری و مراکز علمی کانون در شهر های مختلف کشور در روز های نخست هفته ملی کودک از جمله در استان های گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و... خبر داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34798

به "هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید