نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند

به گزارش بلاگ پو، یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف کشور کارهای خوبی را شروع کرده و بعضی را هم به نتیجه رساندند که کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند.

نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند

غلامرضا نوری قزلجه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه آنچه که در کشور برای رشد اقتصادی لازم داریم، بهره وری، نوآوری و فناوری های نوین در تمامی حوزه ها است، اظهار کرد: خوشبختانه آنچه که در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی دیدیم بیانگر این توانایی بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف کشور کارهای خوبی را شروع کرده و بعضی را هم به نتیجه رساندند که کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند. در نمایشگاه جهاد دانشگاهی شاهد جهش و رشد قابل توجهی در حوزه های کشاورزی و صنعتی از جمله در بخش نفت، تجهیزات فرودگاهی و تجهیزات بندری بودیم که همگی نو بودند و ما را از وابستگی رها می کنند. وقتی ما در این راستا گام برمی داریم حتی اگر به مرحله رفع نیاز کامل هم نرسیم، روی قیمتها در بازار اثر می گذارد و می بینیم که قیمت محصول وارداتی که برای تولید ماشین یا سایر تجهیزات در بازار حتی تا نصف هم کاهش پیدا می کند و در واقع شروع کار، منافع اقتصادی خود را در پی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 59399

به "نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید