نیمار: در بهترین فرم خود از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارم، بیشتر از هر زمانی به قهرمانی در اروپا نزدیک هستیم

به گزارش بلاگ پو، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید در سه سالی که از حضورش در این تیم می گذرد، سال جاری بهترین عملکرد را داشته است.

نیمار: در بهترین فرم خود از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارم، بیشتر از هر زمانی به قهرمانی در اروپا نزدیک هستیم

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، نیمار که در این فصل به پاری سن ژرمن برای کسب سه جام (لوشامپیونه، جام حذفی و جام اتحادیه) کم نموده است، این روزها خودش را برای همراهی PSG در لیگ قهرمانان و رساندن این تیم به اولین قهرمانی اش در این رقابت ها اماده می نماید.

نیمار برخلاف 2 سال نخست حضورش در پارک دو پرنس پس از انتقال 222 میلیون یورویی اش از بارسلونا که به دلیل مصدومیت شانس همراه نماینده فرانسه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را از دست داد، سال جاری این فرصت را دارد که با ان تیم به مراحل بالای مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا برسد.

نیمار 28 ساله که چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت، به سایت رسمی باشگاه گفت: در این سه سالی که در پاری سن ژرمن بوده ام کلی دانش به دست آورده ام. من لحظات خوب و بد زیادی را تجربه نموده ام به خصوص زمانی که مصدومیت ها به من اجازه نمی دادند بازی کنم.

نیمار اضافه کرد: با یاری هم تیمی هایم، من توانستم بر این مسائل غلبه کنم و روی چیزی که واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنم و عملکرد ما در زمین بازی بود که منجر به قهرمانی می گردد. طرفداران ما، باشگاه و تمام کسانی که دنبال کننده بازی های مان هستند، دیده اند که ما چگونه در تمام رقابت ها جنگیده ایم. من هم از زمانی که به پاری سن ژرمن پیوسته ام در بهترین فرم خود قرار دارم. پاری سن ژرمن برای من مانند یک خانواده است. ما می خواهیم سال جاری قهرمان لیگ قهرمانان شویم. می جنگیم چون هرگز به این اندازه شانس قهرمانی نداشته ایم.

به نظر می رسد که نیمار با منتفی شدن بازگشتش به بارسلونا، حالا به ناچار تمام تمرکز خود را روی بازی در پاری سن ژرمن قرار داده است. او تا سال گذشته امیدوار بود که به بارسلونا برگردد اما خوسپ ماریا بارتومئو گفت با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه امکان برگرداندن ستاره برزیلی به نوکمپ وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31255

به "نیمار: در بهترین فرم خود از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارم، بیشتر از هر زمانی به قهرمانی در اروپا نزدیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: در بهترین فرم خود از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارم، بیشتر از هر زمانی به قهرمانی در اروپا نزدیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید