هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد

به گزارش بلاگ پو، جلسه معارفه عمادالدین امیری مدیر جدید هتل بین المللی لاله تهران روز 24 آذر 1397با حضور علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار گردید.

هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی در این نشست مهم ترین مزیت رقابتی هتل لاله تهران را رفتار و برخورد حرفه ای پرسنل با میهمانان برشمرد و بر حفظ و تقویت این موضوع تأکید کرد.

او با بیان این که بیش از 20 سال از آخرین بازسازی هتل لاله تهران گذشته است، گفت: قریب به 9 ماه برای پروژه بازسازی کار مطالعاتی اجرا شده است و بازسازی سه طبقه هتل از این هفته رسماً شروع می گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران مطرح کرد و اضافه کرد: جهت خوبی شروع شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتل داری الگو باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10752

به "هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لاله تهران باید در صنعت هتل داری الگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید