هتل مدیان سیتی سنتر ایروان؛ اقامتگاهی چهار ستاره و شیک در ارمنستان

به گزارش بلاگ پو، هتل مدیان سیتی سنتر هتلی چهار ستاره در شهر ایروان است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و برای اقامت در شهر ایروان گزینه مناسبی بوده و مطمئناً مسافران اقامتی به یادماندنی را تجربه می نمایند.

هتل مدیان سیتی سنتر ایروان؛ اقامتگاهی چهار ستاره و شیک در ارمنستان

این هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و با خیال راحت می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. هتل مدیان سیتی سنتر در موقعیت عالی از شهر واقع شده و از این طریق می توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر بازدید کنید. بعضی از جاهای دیدنی مشهور شهر ایروان نزدیک به این هتل عبارت اند از میدان جمهوری با فاصله 600 متری، سالن باله و تئاتر ارمنستان با 5 دقیقه پیاده روی.

سایر جاهای دیدنی در شهر ایروان عبارت اند از موزه تاریخ ارمنستان، مسجد آبی و پارک عشاق. از امکانات مشهور ارائه شده در هتل Median Hotel City Center Yerevan می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و صبحانه عالی.

امکانات عمومی هتل مدیان سیتی سنتر ایروان

در هنگام اقامت در این هتل می توانید در لابی به بخش تور گردشگری بروید و با جاهای دیدنی شهر ایروان آشنا شوید. بعلاوه بخش پذیرش نیز به صورت 24 ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. از امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به روم سرویس اشاره نمود که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید سفارش های خود را درخواست کنید. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل Median Hotel City Center Yerevan قابل دسترس است.

در این هتل پارکینگ دایر نکرده اند و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند باید به فکر محل پارک ماشین خود باشند. از خدمات مربوط به شستشو می توان به اتوکشی و خشک شویی اشاره نمود که با هزینه مجزا انجام می گیرند. بخش بیزینس نیز در لابی دایر بوده و جلسات کاری و کنفرانس هایتان را می توانید در این بخش برگزار کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند. تمامی طبقات این هتل به وسیله آسانسور قابل دسترس هستند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی هتل مدیان سیتی سنتر می توان به کرایه دوچرخه اشاره نمود. برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. بعلاوه تورهای پیاده روی و کلاس های مربوط به فرهنگ های محلی نیز در این هتل انجام می گیرند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

در این هتل زیبا 71 واحد اقامتی وجود دارد که همه واحدهای اقامتی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، کتری برقی، حمام اختصاصی مجهز، تختخواب های استاندارد اشاره نمود. انواع واحدهای اقامتی در هتل Median Hotel City Center Yerevan عبارت اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده استاندارد، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق توئین یا دوبل استاندارد و اتاق توئین یا دوبل با بالکن.

سایر امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل عبارت اند از گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، میز غذاخوری، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن و کمد لباس. در داخل اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد. تمامی اتاق ها ورودی اختصاصی دارند و دیوارها و پنجره ها عایق صدا هستند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل

همه روزه می توان در رستوران این مجموعه وعده صبحانه را به صورت سلف سرویس میل کرد.

فاصله هتل مدیان سیتی سنتر ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان جمهوری: 400 متر

فاصله تا کاسکاد ایروان: 500 متر

فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: 1.2 کیلومتر

فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه ماتناداران: 1.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 70856

به "هتل مدیان سیتی سنتر ایروان؛ اقامتگاهی چهار ستاره و شیک در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مدیان سیتی سنتر ایروان؛ اقامتگاهی چهار ستاره و شیک در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید