هتل گرند میکل توپکاپی استانبول؛ اقامتگاه شیک و مورد علاقه مسافران، تصاویر

به گزارش بلاگ پو، هتل گرند میکل توپکاپی استانبول از هتل هایی است که هواداران بسیار زیادی دارد و محیط تمیز و مبلمان بسیار شیک و لوکس آن سبب جذب گردشگران بسیاری شده است.

هتل گرند میکل توپکاپی استانبول؛ اقامتگاه شیک و مورد علاقه مسافران، تصاویر

جذابیت مبلمان و خدماتی که در هتل ارایه می گردد به قدری بالاست که برای همه گردشگران پیشنهاد می گردد اقامت در این هتل را تجربه نمایند.

وسایل نقلیه ای که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است می تواند به شما یاری کند تا به راحتی به بخش های مختلف شهر بروید.

گردشگران زیادی به استانبول سفر می نمایند و اگر شما نیز قصد سفر هوایی به استانبول را دارید می توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و از اقامت در این (Grand Makel Hotel Topkapi Istanbul) هتل جذاب لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

این هتل چهار ستاره امکانات بسیار زیادی دارد که اقامت در این هتل را بسیار پرطرفدار ساخته است. وقتی وارد هتل می شوید با یک لابی جذاب و لوکس رو به رو خواهید شد که فضای دل باز آن شما را برای استراحتی کوتاه در این لابی وسوسه می نماید. امکان اتصال به اینترنت در لابی هتل وجود دارد.

سیستم اعلام حریق در این هتل وجود دارد که می تواند برای جلوگیری از هر آتش سوزی برای شما خاطری آسوده را فراهم کند. پرسنل هتل بسیار مؤدب و اخلاق مدار هستند و به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

هتل پارکینگ نیز دارد و اگر کسی با خودرو شخصی به این شهر سفر کند ازلحاظ امنیت خودرو می تواند خاطری آسوده داشته باشد. خدماتی همچون لاندری و لباسشویی نیز برای مسافران ارایه می گردد. وجود اتاق ماساژ و بدن سازی نیز برای مسافران بسیار جذاب است.

تاکسی سرویس برای گردشگرانی که بخواهند به جاهای مختلفی از شهر بروند ارایه می گردد.

می توانید به این نکته نیز توجه داشته باشید که خدمات ویژه ای برای معلولان نیز ارایه می گردد. اتاق های خاصی برای قرار دادن چمدان و همچنین برای افرادی که سیگار می کشند نیز وجود دارد.

گاوصندوق و صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد و شما می توانید مدارک مهم و اشیای گران قیمتتان را با سپردن به هتل به راحتی بتوانید به گردش بروید. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی بوده و آسانسور نیز در ساختمان هتل وجود دارد.

ترانسفر رفت وبرگشت فرودگاهی با هزینه اضافی برای مسافرانی که خواستار این نوع خدمات باشند نیز آماده وجود دارد. اتاق جلسه و کنفرانس نیز برای کسانی که برای سفر کاری به این شهر سفر می نمایند وجود دارد و می توانند با هماهنگی این مکان را رزرو نمایند.

امکانات و انواع اتاق های هتل

اتاق های هتل بسیار شیک و لوکس هستند. وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام اتاق ها به بهترین نحو ممکن می توانند دمای هوا را مطبوع و معتدل سازند. اتاق های هتل به صورت مبله هستند و کمدهای چوبی نیز برای قرار دادن لباس هایتان در اتاق ها تعبیه شده است. امکانات بهداشتی مانند حمام بسیار تمیز و شیک و همچنین سرویس بهداشتی نیز در اتاق های هتل وجود دارد. یخچال و قهوه ساز نیز در اتاق ها وجود دارد.

کف پوش چوبی با تخت ها و روتختی های درجه یک در تمام اتاق ها به چشم می خورد. جالب است بدانید اتاق ها چشم انداز به شهر و دریا دارند و اقامت در این هتل را بسیار پرطرفدار ساخته است. باید توجه داشته باشید که اتو و میز اتو نیز برای ساکنان هتل تعبیه شده است.

انواع اتاق های هتل شامل:

اتاق دو تخته

اتاق استاندارد

اتاق خانوادگی

اتاق دو تخته عظیم

سوییت دو خوابه

رستوران هتل

رستوران هتل که در طبقه آخر هتل قرار گرفته است چشم اندازی بسیار زیبا دارد و می توانید در این رستوران بسیار شیک تمام وعده های غذایی را میل کنید.

فاصله هتل گرند میکل توپکاپی استانبول با جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تقسیم: 6.6 کیلومتر

فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: 9.9 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 10.7 کیلومتر

فاصله تا موزه هنرهای مدرن: 12.7 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم استانبول: 15.7 کیلومتر

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49341

به "هتل گرند میکل توپکاپی استانبول؛ اقامتگاه شیک و مورد علاقه مسافران، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند میکل توپکاپی استانبول؛ اقامتگاه شیک و مورد علاقه مسافران، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید