هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش شروع بکار می نماید

به گزارش بلاگ پو، هجدهمین همایش صنایع دریایی تا دقایقی دیگر با حضور علی شمخانیدبیر شورای عالی امنیت ملی نیز شروع به کار می نماید.

هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش شروع بکار می نماید

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش از حضور 26 کشور جهان در این نمایشگاه از 27 الی 30 مهرماه امسال توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری منطقه آزاد کیش و ارگانهای دریایی کشور در جزیره کیش برگزار می گردد.

قرار است تا دقایقی دیگر با سخنرانی امیر دریابان علی شمخانیدبیر شورای عالی امنیت ملی،امیر دریادار سیاریفرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،امیر سرتیپ حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد سعیدنژاد معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی این نمایشگاه بین المللی شروع به کار کند.

این نمایشگاه با حضور بیش از 260 شرکت داخلی و 110 شرکت خارجی در متراژی بالغ بر 21 هزار متر مربع بزرگترین نمایشگاه عرصه دریایی و دریانوردی کشور به شمار می رود که کیش میزبان آن است.

کشورهایی نظیر: هلند، چین، آلمان، کورواسی، ترکیه، امارات، سنگاپور، ایتالیا، نروژ، روسیه، پرتغال، سوئد، ژاپن، اکراین و... از جمله بخش هایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

هدف نخست در این نمایشگاه توسعه تجارت صنعت دریایی در همه زمینه های کشتی سازی، کشتیرانی، شیلات، محیط زیست، بحث های طراحی و... است. همچنین هدف دوم در این بخش آشنایی، اطلاع رسانی و فرهنگسازی است.

غرفه بومیان کیش نیز با هدف شناساندن فرهنگ جزیره در کنار بخش صنایع دستی داخل نمایشگاه حاضر هستند.

همچنین بر اساس نظر هیات داوران از بین 500 مقاله رسیده، 380 اثر مورد پذیرش واقع شدند که به دلیل حجم آثار انگلیسی درنهایت مقالات به صورت دو زبانه منتشر می شوند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18215

به "هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش شروع بکار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش شروع بکار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید