هروی: از کسب مدال توسط سه نسل از بازیکنان در ترکیه راضی هستم، نگرانی بابت وزن نخست المپیک نداریم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات ترکیه سه نسل از بازیکنان تیم ملی کاراته پیروز به کسب مدال شدند که این موضوع جای خوشحالی دارد.

هروی: از کسب مدال توسط سه نسل از بازیکنان در ترکیه راضی هستم، نگرانی بابت وزن نخست المپیک نداریم

شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد ملی پوشان کاراته ایران در مسابقات کاراته وان ترکیه گفت: در راستا کسب سهمیه المپیک هر چه به جلو حرکت می کنیم مسابقات حساس تر می گردد. در مسابقات ترکیه نیز همه کشورها به دنبال کسب امتیاز بودند و خدا را شکر همه بازیکنان توانستند امتیازات خوبی را جمع آوری نمایند. بازیکنانی که رنکینگ داشتند توانستند موقعیت خود را تثبیت نمایند و بعضی دیگر از بازیکنان نیز با کسب مدال رنکینگ خود را ارتقا دادند.

وی توضیح داد: در ترکیه بازیکنان تیم امید نیز در کنار ما بودند و نمایش خوبی از خود نشان دادند و حتی می توانستد روی سکو بروند. بازیکنان امید ما نشان دادند آینده خوبی در انتظار آنها است. در مجموع عملکرد تیم رضایت بخش بود، اما نقاط ضعفی نیز وجود داشت و باید با وجود فاصله کم تا مسابقات کاراته وان چین نقاط ضعف خود را رفع کنیم. باید از فرصت کوتاه بین مسابقات استفاده کنیم تا بتوانیم مجدد تیم را به شرایط مسابقه برگردانیم و بچه ها را از لحاظ بدنی و ذهنی به نشاط و شادابی برسانیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که عملکرد پیروزیت آمیز تیم ملی در مسابقات اخیر توقعات ر ا بالا برده است و همین موضوع روی بازیکنان فشار ایجاد نخواهد کرد، کفت: مسلما وقتی توقعات بالا می رود روی تیم فشار و سنگینی به وجود می آید. البته بازیکنان ما باتجربه هستند و از این راستا به خوبی در حال عبور هستند و امیدوارم تا انتها نیز همین گونه ادامه بدهند. خرسند هستم در مسابقات کاراته وان ترکیه سه نسل از بازیکنان تیم ملی پیروز به کسب مدال شدند.

هروی خاطر نشان کرد: راستا کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است و هنوز 10 مرحله دیگر باقی مانده است. نباید توقع داشته باشیم نتایج ما دچار نوسان نشوند و این موضوع با توجه به فشردگی مسابقات طبیعی است. در این مدت چه در مواقعی که نتایج فوق العاده ای گرفتیم و چه در زمانی که نتایج مان دلچسب نبود، جامعه کاراته پشت تیم ملی بود و امیدوارم تا انتها نیز شرایط همینگونه باشد تا در انتها ماموریت خود را با پیروزیت به انتها برسانیم.

هروی با اعلام اینکه کسب مدال در بعضی مسابقات توسط بازیکنان باتجربه و در بعضی روایدهای دیگر توسط بازیکنان جوانتر طبیعی است، گفت: این موضوع طبیعت مسابقات است. با مشاهده جدول توزیع مدال در مسابقات ترکیه متوجه می شویم تمامی بازیکنانی که در لیگ جهانی مراکش به مدال رسیدند در ترکیه دستشان از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

وی در مورد نگرانی بابت کسب سهمیه در وزن نخست المپیکی گفت: هیچ جای نگرانی نیست و با بازیکنانی که در وزن نخست المپیک در اختیار داریم، می توانیم سهمیه را به وسیله رنکینگ کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: در این دوره از مسابقات غیر از کوشش های فدراسیون که جای تشکر دارد، کادرفنی تیم ملی خیلی زحمت کشید. شهاب سلطانی، حسین روحانی، سعید حسنی پور، سید محمد حسینی، دکتر حجتی و ایزدی در این مدت کوشش های بسیاری زیادی داشتند و در پیروزیت ها تاثیرگذار بودند. بازیکنان نیز با تمام وجود برای پیروزیت کوشش کردند. همچنین جواد سلیمی حضور پررنگی در پیروزیت ها داشته است که باید از آنها تشکر کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7375

به "هروی: از کسب مدال توسط سه نسل از بازیکنان در ترکیه راضی هستم، نگرانی بابت وزن نخست المپیک نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: از کسب مدال توسط سه نسل از بازیکنان در ترکیه راضی هستم، نگرانی بابت وزن نخست المپیک نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید